tim schreef:Landmarcs schreef: zelfs al rijd je daar waar je echt niet hoort te komen dan is de kans op boze gezichten heel klein
Groeten MarcS
Marc,
ik mag toch echt hopen dat jouw inzicht zal beamen dat de combinatie van een defender met jou als bestuurder, al dan niet icm met je vrouw, dit bij uitstek c.q uitzondering voor elkaar krijgt.
noem het een soort kuifje effect, in de meest positieve zin bedoeld.
voor de rest ga ik volledig met roger mee qwa vergelijking.
Het ligt in belangrijke mate aan mij denk ik ... meer dan een halve eeuw geleden bekende een leraar dat ie me bijna een ontslag-waardige ram voor mijn kop had gegeven, maar dat ie op het moment dat hij zijn arm wilde uithalen zag dat er niks kwaads in mijn onhebbelijkheden school.
Ik zie dit alles ook graag positief, met een vriendelijk eigenwijze naïviteit kom je heel ver (maar ook niet overal: de gemiddelde Duitser bijvoorbeeld snap ik niet, en waarschijnlijk is dit wederzijds).
En voor de rest, zoals ik ook al schreef: met de huidige prijsstelling snap ik best dat (het kopen van) een Defender een dure hobby wordt.
Het is nu met de tweedehands-prijzen zelfs zo dat een Defender "duur" wordt als je hem al hebt, dwz de duurdere reparaties blijven heel lang economisch "lonend" .... het wordt daarmee natuurlijk nog weer meer een "duurzame" auto.
Groeten MarcS