Die had ik reeds vervangen, net als eigenlijk de 2e kanshebber, de knipper licht schakelaar.
Stel dat nu de nieuwe alarmlicht schakelaar per toeval ook defect is, kan ik dat dan controleren door die te "bypassen"?
En ongetwijfeld een domme vraag, maar het kan geen massa probleem zijn? Niemand die daar iets over kan zeggen?
Groetjes Derek
Led knipperlichten defender 110 td5 doen het niet
-
Derekmaarten
-
Landmarcs
Re: Led knipperlichten defender 110 td5 doen het niet
Edward schreef:Nee, als je normale zijknippers hebt zou het moeten werken. Eerste verdachte is bij mij dan de alarmlichtschakelaar. Als die stuk is doen de richtingaanwijzers niks meer maar soms de alarmlichten nog wel.......
Volgens het lijstje is de alarmlichtschakelaar ook al vervangen.
O ja, nog een suggestie "out of the blue": Is er wellicht sprake van een aanhanger-stekker ?
Er worden regelmatig rare effecten gemeld die dan terug te voeren zijn op "zooi" in deze hoek.
Groeten MarcS
-
Derekmaarten
Dank voor de tip Marc, ik heb rechtsonder bij het chassis de kunststof flap al weggehaald en de stekker los gehaald die naar de aanhanger aansluiting gaat.
Ik dacht om zo idd die evt stekker aansluiting uit te sluiten. En of course zonder resultaat..
Massa dan.. ?
Relais voet..? (las ik net)
Ik dacht om zo idd die evt stekker aansluiting uit te sluiten. En of course zonder resultaat..
Massa dan.. ?
-
Landmarcs
Derekmaarten schreef:...
Massa dan.. ?
Massa lijkt mij onwaarschijnlijk.
Vlgs mij is er niet één centrale massa in het spel en daarnaast: de knipperlichtjes deden het wel met de alarmschakelaar.
De relais-voet speelde al eens (of zelfs meermaals) op bij het groot/gedimd-licht.
Wellicht kan hier ook iets mis gaan .... echter, ook hier vraag ik me af: als het wel werkt op de alarmlichten ??
Je verwacht dan dus toch iets rond die alarmlichtenschakelaar.
Groeten MarcS