hier heb ik een foto van het eind resultaat. Ik heb besloten om het chassis niet te galvaniseren maar in plaats daarvan het 2x te stralen en te schooperen en 3x te laten spuiten met voorzet. Mij is verteld dat er een kans is dat het chassis verbuigt als het te lang in het bad gedompeld wordt en aangezien dit een kwestie van seconde is dat de kans daardoor groter is dat het chassis krom trekt.
Defender 90 2002 TD5
Re: Defender 90 2002 TD5
En hier het eindresultaa. Een tip voor de personen die dit ook willen doen, vraag bij de spuiterij of ze rekening willen houden met het chassisnummer. Dit kan een hoop gezeur schelen (de grijze plek op de chassis).
Laatst gewijzigd door Jordi.R op 02 Jan 2019, 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Defender 90 2002 TD5
Ik had ook eerder aangegeven dat er roest op mijn fuseebol zit en dat deze aan vervanging toe is. Hierbij heb ik besloten om ook meteen de lagers mee te pakken en de pakkingen en de keerringen te vervangen van de voor als achter as.
Hier ben ik nog niet aan begonnen aangezien ik weer op zee zit en ik zal jullie in de toekomst een update geven over de problemen die ik ben tegen gekomen.
Jullie kunnen ook als jullie het interessant vinden meekijken op mijn Instagram account (jordi_rietveld) aangezien ik daar wat frequenter een foto plaats en een update geef.
Hier ben ik nog niet aan begonnen aangezien ik weer op zee zit en ik zal jullie in de toekomst een update geven over de problemen die ik ben tegen gekomen.
Jullie kunnen ook als jullie het interessant vinden meekijken op mijn Instagram account (jordi_rietveld) aangezien ik daar wat frequenter een foto plaats en een update geef.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten