Wat is wijsheid, Defender of Disco II?

De plaats voor nieuwe gebruikers om zich voor te stellen en de 1e contacten te leggen.
Landmarcs

Re: Wat is wijsheid, Defender of Disco II?

Berichtdoor Landmarcs » 31 Okt 2017, 21:25

Rangie schreef:Ik heb een OZtent RV 3 en vind dat toch handiger als en daktent. wanneer deze staat (binnen no-time) heb je ook een luifeltje, en de mogelijkheid om nog even weg te gaan voor een flesje plaatselijke wijn oid 8-)

Ik heb geen OZtent (maar Slee, ES en Hilleberg) ... en ben het dus erg eens met Rangie.
Zelfs als het inklappen van de daktent makkelijk is (met regen :?: ) dan nog heb je meestal nog meer om in te pakken wanneer je even boodschappen wilt doen, of wanneer je niet de hele week wandelingen wilt laten beginnen op je kampeerplek. Een "handig" keukenblok is ook zoiets: het is pas handig als je alles hebt uitgepakt en uitgeklapt. Ik heb geen keukenblok, maar ook dan heb je de pannenset die pas klein is als je alle pannetjes weer schoon en droog van klein tot groot netjes in elkaar stapelt. Ik was pas een paar dagen op pad en had dus heel gauw twee pannetjes los klaar liggen (ik was alleen op pad dus plek zat en ook niemand die me met de afwas op de vingers keek).

Ja, als je iedere andere dag weer verder gaat - bijv bij een trektocht door de binnenlanden van Zweden - dan is iets mobiels best handig, maar het wordt toch erg gauw "gejaagd door je eigen daktent/camper". Sta je op de mooiste plek aan een groot meer dan is het gewoon jammer om op te moeten breken om boodschappen te doen.

Groeten MarcS

Terug naar “Nieuw op het forum”