Misschien verrassend, maar beide auto's zijn voor ons onthaastend. Hierin zit denk ik ook gelijk een paralel tussen de beide auto's. doordat ze zo goed zijn in hetgeen waarvoor ze gebouwd zijn is enkel de wetenschap dat het kan 99% van de tijd al meer dan voldoende. De Defender wordt door mijn vriendin dagelijks ingezet en maakt dus voornamelijk asfalt kilometers, echter het idee dat je er ook op het onverhard lang mee door kunt gaan is leuk. Hetzelfde geldt voor de Porsche die ongelofelijk snel is, echter daardoor doorgaans heel rustig wordt gereden (zij het met 120 per uur iets sneller dan de Defender die we op 90 per uur rijden).
Groot en klein
Re: Groot en klein
Zo'n Series is ook prachtig, er staat er een om de hoek en die heeft het Defender virus in het begin toch wel aangewakkerd. Inmiddels hebben we ook een kleinere Defender, zij het een 110 in schaal 1/31
Misschien verrassend, maar beide auto's zijn voor ons onthaastend. Hierin zit denk ik ook gelijk een paralel tussen de beide auto's. doordat ze zo goed zijn in hetgeen waarvoor ze gebouwd zijn is enkel de wetenschap dat het kan 99% van de tijd al meer dan voldoende. De Defender wordt door mijn vriendin dagelijks ingezet en maakt dus voornamelijk asfalt kilometers, echter het idee dat je er ook op het onverhard lang mee door kunt gaan is leuk. Hetzelfde geldt voor de Porsche die ongelofelijk snel is, echter daardoor doorgaans heel rustig wordt gereden (zij het met 120 per uur iets sneller dan de Defender die we op 90 per uur rijden).
Afgelopen weekend 2 nachtjes met auto en tent op pad geweest.

-
Landmarcs
ME110 schreef:Afgelopen weekend 2 nachtjes met auto en tent op pad geweest.
Waar ... en wat voor tent ??
Groeten MarcS die afgelopen weken wat grieperig was en dus niet echt aan kamperen wilde denken
Hilleberg Nammatj 3GT + Hilleberg Tarp 10XP
Locatie is natuurcamping Vlagberg in Noord-Brabant, een prachtige camping van Staatsbosbeheer die het hele jaar open is. Waren er nog niet eerder geweest maar gaan zeker een keer terug.
Beterschap!!
Locatie is natuurcamping Vlagberg in Noord-Brabant, een prachtige camping van Staatsbosbeheer die het hele jaar open is. Waren er nog niet eerder geweest maar gaan zeker een keer terug.
Beterschap!!
Mooi plaatje! En leuk, kamperen!
Ik ga de naam van de camping onthouden want wij houden ook wel van dat soort plekken. (een 'familiecamping' hoeft van mij niet zo...)
Hoe plaats je hier eigenlijk een foto?
Ik ga de naam van de camping onthouden want wij houden ook wel van dat soort plekken. (een 'familiecamping' hoeft van mij niet zo...)
Hoe plaats je hier eigenlijk een foto?
Contribute to the scenery; drive a Land Rover!
Contribute to the scenery; drive a Land Rover!
-
Landmarcs
ME110 schreef:Hilleberg Nammatj 3GT + Hilleberg Tarp 10XP
Beterschap!!
Dank je, ik dacht al "Misschien wel een Hilleberg."
Groeten MarcS
Hier gaat een Hilleberg Kaitum op de fiets mee. In de auto gaat gewoonlijk een Slee tent mee, als ik/we niet in de auto slaap/slapen.
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Eerste echte trip met de Defender gehad. We zijn 6 dagen gaan skien in Oostenrijk met de Defender, en daarbij lekker gekampeerd met de tent. De Defender heeft het super gedaan, en heerlijk dat de auto zoveel ontspanning biedt zodra je onderweg bent.

ME110 schreef:echt skien in Oostenrijk met de Defender
Serieus knap, wat was z'n tijd op de Super G?
mooie foto's overigens!
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
-
Landmarcs
tim schreef:Serieus knap, wat was z'n tijd op de Super G?![]()
Ik was ook al benieuwd naar de banden (ik heb nu eenmaal een rubber fetish
Groeten MarcS
Terug naar “Nieuw op het forum”