inhouden bij gas geven disco 2 td5

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Landmarcs

Re: inhouden bij gas geven disco 2 td5

Berichtdoor Landmarcs » 04 Okt 2017, 14:45

Ron63 schreef:Gelukkig had je zelf al door dat het niet uitmaakt welke vestiging ( degene waar jij mee wegloopt vind ik een balle tent.)

De "tent" zegt mij ook geen bal ... maar er lopen een paar mensen rond die hun werk graag goed doen en die een probleem van de klant ook als hun probleem zien.   Misschien heb ik geluk, maar vooralsnog ben ik nog niet met een (te) hoge rekening, zonder oplossing de deur uit gegaan.
Nu, ja, de rekeningen bij een "betere" non-dealer zijn ook niet gering, dus ... zolang je het niet allemaal zelf doet ben je afhankelijk van rekeningen en monteurs, en dan heb ik liever goede monteur (en dan neem ik de "goede" rekening voor lief).

Groeten MarcS

renebrand

Berichtdoor renebrand » 05 Okt 2017, 10:07

Ik vind het niet netjes om man en paard te noemen ben langs geweest en jullie begrijpen het al het antwoord was "we moeten ergens beginnen met zoeken!!!"

Wilden niets horen of hoe dit financieel op te lossen was dus was mijn laatste bezoek aldaar, en zal er nog een brief naar de importeur en de fabriek aan besteden hopelijk komt daar antwoord op

Ik ga deze topic sluiten maar krijg ik reacties van importeur of fabriek dan kom ik daar op terug

Nogmaals dank voor het meedenken

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 05 Okt 2017, 11:34

renebrand schreef:Ik vind het niet netjes om man en paard te noemen ben langs geweest en jullie begrijpen het al het antwoord was "we moeten ergens beginnen met zoeken!!!"

Wilden niets horen of hoe dit financieel op te lossen was dus was mijn laatste bezoek aldaar, en zal er nog een brief naar de importeur en de fabriek aan besteden hopelijk komt daar antwoord op

Ik ga deze topic sluiten maar krijg ik reacties van importeur of fabriek dan kom ik daar op terug

Nogmaals dank voor het meedenken

Tja, dan ik vind het weer niet zo "netjes" om halfweg "man en ezel" te noemen. Zeg dan dat je bij "een dealer" geweest bent.

Als de reactie was zoals je schrijft: "We moeten ergens beginnen met zoeken" en ze hebben de zoekroute genomen zoals je eerder beschrijft dan heb je ofwel een erg onduidelijk klachtenbeeld geschetst, dan wel zijn ze als een blind paard (om het even bij de oneven-hoevigen te houden) gaan zoeken.

Groeten MarcS

PS Of je bij het "hogerop" zoeken veel respons krijgt is maar de vraag.

Terug naar “Techniek”