Chuck box

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Erik Peters

Re: Chuck box

Berichtdoor Erik Peters » 10 Sep 2017, 17:17

LR130Hans schreef:ik krijg de foto’s niet te zien van jou keuken:-(

Zo wel: https://forum.lrch.nl/viewtopic.php?f=16&t=7948#p63252

Groet,

Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

LR130Hans

Berichtdoor LR130Hans » 11 Sep 2017, 07:38

Mooi.
Bovenblad ziet er netjes uit :-)

LaurensR

Berichtdoor LaurensR » 12 Sep 2017, 18:33

Ziet er super mooi uit. Maar slightly obvious question: heb je ook een self-leveling uitvoering? :) Daar waar ik kook naast mijn auto, kan ik meestal niet zo'n mooi vlak stukje vinden (als dat er al is staat mijn auto daar meestal te daktenten)
'02 Defender 110 TD5 // '00 Defender 110 TD5

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 12 Sep 2017, 20:20

LaurensR schreef:Ziet er super mooi uit. Maar slightly obvious question: heb je ook een self-leveling uitvoering? :) Daar waar ik kook naast mijn auto, kan ik meestal niet zo'n mooi vlak stukje vinden (als dat er al is staat mijn auto daar meestal te daktenten)

Laurens, da's niet slim.   Die auto kan je gerust op een hobbelig stukje parkeren (soms maakt een hobbelig stukje het zelfs makkelijker de auto ook te "levellen").   Een stevige bult, of beter nog een kuil midden onder de auto deert niemand ... zelf slaap ik ín de auto, maar voor het slapen maak het niet uit: slechts de 4 wielen moeten zo staan dat de auto vlak staat (of het hoofdeind een fractie hoger).   Het is wel handig als er achter en/of naast de auto een stukje vlak is, dan struikel je tenminste niet als je uit je bed stapt.

Groeten MarcS

LaurensR

Berichtdoor LaurensR » 12 Sep 2017, 21:39

No worries, Marc. We kamperen meestal behoorlijk 'wild', dus de ondergrond is zelden tot nooit ook maar bijna vlak, meestal zelfs op een flauwe helling. Pietlut als ik ben, slaap ik graag op mijn dakje lekker vlak - overdwars ten opzichte van de auto trouwens- want vlak slaapt gewoon lekkerder. Nog nooit gehad dat er geen kei te vinden was die helpt om de auto vlak genoeg te zetten.
'02 Defender 110 TD5 // '00 Defender 110 TD5

Terug naar “Kroeg”