Heb dit eens gekocht bij LPI (Belgie) als 'uitlopend product' voor 50 euro.
Een degelijk ding, vast ingebouwd onder de motorkap waar wat ruimte over was (staat het niet in de weg).
Luchtslang waarmee ik de 4 wielen bereiken kan ergens onder het alu plaatwerk gestopt.
Voor 'you never know', werkt prima.
12v bandenpomp
Re: 12v bandenpomp
Landmarcs schreef:[ Het uitproberen van de fietspomp voor het (incidenteel) op spanning brengen van auto-banden is dan iets wat je gratis en vrijblijvend kan doen — of je daarna alsnog voor een al dan niet dure compressor gaat dan een kwestie van welk compromis je kiest.
Groeten MarcS
Mijn fietspomp koste me iets van 40 euri want het moest een goede zijn volgens de fietsenboer. Zou ik ok zeggen als ik ze verkocht. De T-max koste me destijds 100 euri.
De fietspomp voelt mij duurder aan dan de compressor.......
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Landmarcs
Edward schreef:De fietspomp voelt mij duurder aan dan de compressor .....
Voelt de ATB ook duurder dan de LandRover ?
Als ik een set nieuwe banden voor mijn fiets bestel dan voelt dat ook heel duur.
Één nieuwe 235/85x16 zit in dezelfde prijsregionen — die 235/85x16 is bijna het 20-voudige qua gewicht aan rubber, en ik doe geen 100.000 km met mijn fietsbandjes ... of te wel: het is moeilijk vergelijken.
Groeten MarcS
Landmarcs schreef:Edward schreef:De fietspomp voelt mij duurder aan dan de compressor .....
Voelt de ATB ook duurder dan de LandRover ?
Als ik een set nieuwe banden voor mijn fiets bestel dan voelt dat ook heel duur.
Één nieuwe 235/85x16 zit in dezelfde prijsregionen — die 235/85x16 is bijna het 20-voudige qua gewicht aan rubber, en ik doe geen 100.000 km met mijn fietsbandjes ... of te wel: het is moeilijk vergelijken.
Groeten MarcS
Wellicht, maar die 235 op je fiets gaat je echt niet bevallen. Je fietsbandjes oppompen met de compressor is nog wel te doen.
Edward van Vugt