Herinslag RRC (ongevraagd door RDW gedaan)

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Landmarcs

Re: Herinslag RRC (ongevraagd door RDW gedaan)

Berichtdoor Landmarcs » 27 Apr 2017, 13:14

Edward schreef:Klinkt mij nu als alleen een invoerkeuring waarbij helemaal nog geen kenteken verstrekt is.

Edward,

Lees het eerste bericht nog eens .... er is sprake van "... dus mijn kenteken kon behouden", verderop is er ook sprake van een APK.

Groeten MarcS

Erik Peters

Berichtdoor Erik Peters » 27 Apr 2017, 13:32

jaap schreef:Ik heb inderdaad geen nieuwe kentekencard gekregen dit komt denk ik omdat de het chassisnummer exact hetzelfde is als het nummer dat er al in stond.

Op de kentekencard staat wel het chassisnummer vermeld, maar niet de plaats waar het chassisnummer staat, zoals dat op een papieren kentekenbewijs wel staat vermeld. Ik meen dat de APK-keurmeester de plaats van het chassisnummer 'online' opzoekt.

Groet,

Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Edward

Berichtdoor Edward » 27 Apr 2017, 17:40

Landmarcs schreef:
Edward schreef:Klinkt mij nu als alleen een invoerkeuring waarbij helemaal nog geen kenteken verstrekt is.

Edward,

Lees het eerste bericht nog eens .... er is sprake van "... dus mijn kenteken kon behouden", verderop is er ook sprake van een APK.

Groeten MarcS

Ja, maar als je een oud papieren kentekenbewijs hebt krijg je naar mijn ervaring altijd een nieuw kentekenbewijs, dus card bij herinslag........
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Qpo

Berichtdoor Qpo » 28 Apr 2017, 18:13

Jaap,

Kwam die oproeping van de rdw uit het niets of is hier nog een aanleiding voor geweest?
Is denk ik wel even spannend geweest voor je maar mooi dat het goed heeft uitgepakt.

jaap

Berichtdoor jaap » 28 Apr 2017, 20:56

Auto was een jaar geschorst geweest. Dus niet oproep kwam niet helemaal uit het niets.

Vandaag contact gehad met de RDW en ze nemen volgende week contact met me op.
Rdw veendam gaf in eerste instantie aan dat er geen nieuw nummer was ingeslagen, maar de rdw in Venlo gaf aan dat ze wel wat gewijzigd hadden.
Maar zoals hiervoor beschreven nemen ze volgende week even contact met me op.
Zolang mijn geld niet sneller groeit dan ik het uitgeef, blijf ik zwoegen......................

jaap

Berichtdoor jaap » 01 Mei 2017, 16:23

Vandaag terug gebeld door het keuringsstation in Venlo. Hierbij werd aangegeven dat het nummer al bij invoer (dus enkele jaren geleden) door de RDW op de nieuwe plek is ingeslagen. Dit was alleen niet helemaal correct verwerkt oid....
Gelukkig is alles nu aangepast en kan ik blijven rondrijden in mijn RRC.
Zolang mijn geld niet sneller groeit dan ik het uitgeef, blijf ik zwoegen......................

Crazy-G

Berichtdoor Crazy-G » 01 Mei 2017, 17:42

Top, helemaal mooi, toch zoals ik al verwacht had.

Gert-Jan.

Terug naar “Techniek”