Daar zit je dan als leerling een paar dagen theorie te doen zonder gericht te werk te kunnen gaan. Een beetje dromen over onderdelen en zoeken naar kleine dingen in de hoop iets te vinden. Zelf was ik voornamelijk aan het zoeken op de aandrijflijn uit interesse, maar er zijn veel modellen en zonder iets in handen te hebben (doelgericht) is het niet leuk
Gelukkig heb ik vandaag een bak koffie mogen doen bij Edward van het forum en heb ik een leuk project meegekregen om mee aan de slag te mogen gaan. Op deze manier is het echt leuk door fysiek iets te kunnen doen en gaande weg er achter komen wat ik nodig ben en hoe ik dingen goed kan doen. Nu ben ik mij bewust van het lenen en ga dan ook uiterst voorzichtig aan de slag en lekker de tijd nemen om het goed te doen. Hoe dit alles gaat verlopen... Ik denk met heel veel plezier en lol, lekker alles uitzoeken i.v.m. pakkingen, momentum, middelen voor schoonmaken, olie, smeren en etc etc. Het gaat geen haast project worden en had al aangegeven in mijn gevraagd topic dat ik de kosten van middelen als persoonlijke hobby zie en leerervaring, een studie kost ook geld en dit is tig keer goedkoper en veel leuker. Het voordeel is dat ik alle ervaring weer zelf kan gebruiken in de toekomst en wie weet steeds meer projecten kan doen (hobby). Voor mij is het zelf sleutelen het leukste (wellicht niet het goedkoopste) en dat maakt de hobby voor mij speciaal.
En nu tijd voor een paar foto's (foto's spreken boekdelen):
Het is ook leuk omdat ik nu materialen kan verzamelen wat ik nodig ben en zo mijn gereedschap compleet krijg; alleen jammer van Covid dat alles dicht is...
Men zal wel begrijpen dat ik dolblij ben nu dit voor mij geweldig is
Let op! Ga mij geen dingen voorzeggen want anders is de lol van zoeken er af voor mij en is het geen leuk project maar domweg iets om maar af te maken en te doen. Ik wil hier echt van leren en doe het voor mijn plezier.