Dit onderdeel heb ik nu ook de keuken ingehaald, maar bij inspectie zegt mij iets dat dit precisie werk is en met een speciale frees is gedaan. Het glimt, heeft vrijwel geen aanslag, geen krassen of wat dan ook. Mijn gevoel zegt dat dit nu typisch een onderdeel is die op micrometers aankomt. Schuurspons is geen optie, keukenpapier krast ook... Bij de Aldi, Lidle of action kun je zachte doekjes voor een habbekrats kopen (ik had ze al gekocht omdat ik dit soort dingen zag aankomen). je gooit ze daarna direct weg.
Als het echt glimt en heel mooi is, ga dan niet met rare dingen er op maar domweg met een vezeldoekje of iets zachts. Als ik niet zou nadenken pakte ik bijvoorbeeld een schuursponsje uit gemakzucht en vernielde wellicht iets wat echt cruciaal is!
Valt er al iets op bij de tweede foto? Ik zie een kras! Ik denk dat als je dit los moet bestellen dat je direct de hoofdprijs mag gaan betalen. Op dit onderdeel wil ik ook absoluut geen remreiniger gebruiken omdat het alu aantast. Ik blijf ver weg met middelen op dit moment zolang ik niet weet wat het exact is. (uiteraard heb ik de pakking al gezien en het verschil in materiaal).
Omdat ik het heel speciaal vind en mijn autisme de eigenschap heeft om te ruiken, voelen, en soms te proeven (niet likken) pakte ik alle pakkingen erbij om te kijken waarom dit zo bijzonder is... Ik krijg een set om te reviseren met de pakkingen erbij en ben alleen maar af en toe even aan het kijken en zeer kleine dingetje's aan het testen.
Vergelijk de pakkingen met de plaat:
Of ik mis een pakking, of er is een reden dat ik denk dat het extreem zuiver moet zijn... Wie het weet mag het zeggen (niet verklappen

) En als er geen pakking tussen hoort, maakt die kras dan iets uit?
1. De schakelaar was stuk (kabelbreuk). Of ik repareer hem en anders koop ik een nieuwe.
2. De plaat is krom met krassen. (kan ik oplossen)
3. Deze plaat mist een pakking en anders kan de kras een probleem worden. (pakking kan ik kopen).
Edward heeft de bakken opgekocht en dit was dus het risico, maar ik heb het geluk dat ik ze mag reviseren zonder haast. En ik doe het ook goed!
Enjoying my autism: Nil Volentibus Arduum.