Het wensenlijstje:
1: Een dashboard dat makkelijker te verwijderen is, hoewel ik ook hoop er niet meer zo heel vaak achter te hoeven
2: Een kabel naar achteren (door de chassisbalk) zoals het hoort en niks meer langs het chassis.
3: De grote(re) stromen (koplampen en aanjager vooral) relaisgeschakeld zodat die niet meer door het dashboardpaneeltje gaan.
4: Alle circuits apart gezekerd in een centrale zekeringkast en niet meer alles achter 4 zekeringen plus zekeringhoudertjes overal en nergens.
Gisteren alle oude bekabeling eruit geknipt en mezelf verbaasd over de zooi die het echt was, verschillende smeltplekken gevonden waar de kabel al bloot lag en duidelijk overbelast is geweest. Wel een paar stekkers gevonden die waarschijnlijk niet zo makkelijk te vervangen zijn (PWDA valve, dynamo en richtingaanwijzerschakelaar) dus die nu aan het schoonmaken en dan daar maar nieuwe draden aan solderen. Klein wonder dat de zooi er nog niet uit gefikt was! Omdat ik nogal wat zaken anders wil hebben als standaard ga ik geen nieuwe kant en klare kabelboom gebruiken maar maak zelf een nieuwe in de auto.