Landmarcs schreef: Voor de voordeurruit kan je denkelijk het beste 1º de ruit een beetje open zetten, 2º op een stuk karton de rand van die ruit aftekenen, 3º het karton vlgs deze omtrek uitknippen, 4º de ruit zover open zetten als bedoeld, 5º het karton in de ruitsponning omhoog schuiven, en 6º de omtrek van de ruit op het karton aftekenen. Op deze wijze heb heb je de boomerang-vorm die je nodig hebt.
Alleen vrees ik dat je Trespa niet de bolling van de Discovery-ruit kan geven.
Die volgorde is idd ongeveer de planning
De bolling is verticaal, en gezien de kleine afstand die overbrugt moet worden denk ik dat dat geen probleem oplevert.
Landmarcs schreef: Ik kan dit niet volgen.... Op maat gemaakte inbouw kan je ook uitbouwen mocht die inbouw in de weg zitten bij het bedrijfsgebruik. Inbouwladen zijn qua belasting geen probleem met "grijs".
Alles wat er ingemaakt kan worden kan er inderdaad ook weer uit.
Maar met op maat gemaakt is dat veel meer werk, en heeft een meer permanent karakter.
Nu zullen wij daar met de werkzaamheden doorgaans weinig last van hebben, maar je haalde de strenge belastingmannen al aan

De lades zijn zelfs een fantastische toevoeging voor de bedrijfsmatigheid, deze zullen er eigenlijk altijd in zitten vanaf nu.
Maar de ombouw er omheen (wat dus nu losse delen zijn) voor het matras etc. kunnen met 1 handeling er uitgehaald worden.