Restauratie defender 130 bouwjaar 1997
Re: Restauratie defender 130 bouwjaar 1997
En zie het nu pas is inderdaad Keswick Green
Re: Restauratie defender 130 bouwjaar 1997
Hemeltje ook weer klaar.
Re: Restauratie defender 130 bouwjaar 1997
Foto volgorde anders om
Re: Restauratie defender 130 bouwjaar 1997
Mooi geworden! Over die Fabuglas container: zit de afsluitbare onderklep er nog in? Want hij moet volgens de regels afgesloten naast de auto kunnen staan....
Eigenlijk moet er ook nog een paar honderd kilo in kunnen terwijl ie zo aan de heftruck hangt volgens het boekje. Dat is praktisch ook nooit mogelijk geweest maar staat wel in de eisen.
Hoe dan ook, zorg dat de boel zo goed mogelijk op orde is want van de week had ik weer iemand op de app met vragen over een naheffing van 29.000 euro.
Wat je er ook van vind, het is niet het onderwerp om mee te dollen
Eigenlijk moet er ook nog een paar honderd kilo in kunnen terwijl ie zo aan de heftruck hangt volgens het boekje. Dat is praktisch ook nooit mogelijk geweest maar staat wel in de eisen.
Hoe dan ook, zorg dat de boel zo goed mogelijk op orde is want van de week had ik weer iemand op de app met vragen over een naheffing van 29.000 euro.
Wat je er ook van vind, het is niet het onderwerp om mee te dollen
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: Restauratie defender 130 bouwjaar 1997
Ja die heb ik nog wel deze zal nu tussen 2 u profieltjes geschoven worden. Deze leg ik los in de achterbak.
Ook zit hij vast met splitpennen. Roofrack wil ik in tweeën monteren zodat hij los op de huif zit.
Ik zou niet weten wat ik meer moet doen.
Ook zit hij vast met splitpennen. Roofrack wil ik in tweeën monteren zodat hij los op de huif zit.
Ik zou niet weten wat ik meer moet doen.
Re: Restauratie defender 130 bouwjaar 1997
wilzun schreef:Ja die heb ik nog wel deze zal nu tussen 2 u profieltjes geschoven worden. Deze leg ik los in de achterbak.
Ook zit hij vast met splitpennen. Roofrack wil ik in tweeën monteren zodat hij los op de huif zit.
Ik zou niet weten wat ik meer moet doen.
Als je daar aan houd, geen vaste bevestiging maar vleugelmoeren oid met een splitpen zodat hij zonder gereedschap demontabel is, geen doorlopend roofrack en de klep ter afsluiting dan is ie helemaal volgens het boekje.
Let er wel op datje bij montage roofrack goede steunen maakt die geen puntbelasting op de polyester geeft en dat je aan de binnenkant een vergelijkbare tegenplaat monteert.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: Restauratie defender 130 bouwjaar 1997
Edward schreef:wilzun schreef:Ja die heb ik nog wel deze zal nu tussen 2 u profieltjes geschoven worden. Deze leg ik los in de achterbak.
Ook zit hij vast met splitpennen. Roofrack wil ik in tweeën monteren zodat hij los op de huif zit.
Ik zou niet weten wat ik meer moet doen.
Als je daar aan houd, geen vaste bevestiging maar vleugelmoeren oid met een splitpen zodat hij zonder gereedschap demontabel is, geen doorlopend roofrack en de klep ter afsluiting dan is ie helemaal volgens het boekje.
Let er wel op datje bij montage roofrack goede steunen maakt die geen puntbelasting op de polyester geeft en dat je aan de binnenkant een vergelijkbare tegenplaat monteert.
Bij mijn cabine zit fabrieks geleverd al een dakrail met aan de binnenksnt een aluminium koker profiel deze blijkt ook niet te verwijderen te zijn. Ook na doorboren van de popnagels niet.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten