Bestelling

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Landmarcs

Re: Bestelling

Berichtdoor Landmarcs » 12 Jan 2017, 11:59

Edward schreef:
ppw schreef:@ Ed.... van Paddock?? naar Grøngingen??? da's vanuit Derby naar A'dam nog nooit gelukt :evil: :roll: :o mazzelaar :D

Hoewel Amsterdammers denken dat ze het centrum vd wereld zijn en de rest boeren is het in werkelijkheid een fantasie dorp voor het toerisme en is de rest vd wereld al 100 keer beter en efficiënter georganiseerd. :lol: :lol: :lol:

De rest van de wereld is ook nog eens zo tolerant als de Amsterdammer meent dat alleen Amsterdammers dat zijn (maar dat niet waarmaken).

Groeten MarcS

PS Gelukkig is ppw géén Amsterdammer.

Edward

Berichtdoor Edward » 12 Jan 2017, 12:29

Landmarcs schreef:[

PS Gelukkig is ppw géén Amsterdammer.

Toen ik er woonde kreeg ik altijd te horen dat da nie uitmaakt nie. Als je er woont ben je net zo erg schijnbaar :lol: :lol: :lol:
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Laro S3

Berichtdoor Laro S3 » 12 Jan 2017, 15:26

Ondertussen mijn spullen nog steeds niet afgeleverd bij die boeren in het wonderschone Twente.

(en het weer is nog niet eens slecht!!!
:lol:
Mangs is 't klook aj oe dom holt

Erik Peters

Berichtdoor Erik Peters » 12 Jan 2017, 17:47

Laro S3 schreef:Ondertussen mijn spullen nog steeds niet afgeleverd bij die boeren in het wonderschone Twente.

(en het weer is nog niet eens slecht!!!
:lol:

Als het goed is heb je van Paddock (of de transporteur) een link gehad, waarmee je kunt zien waar je spulletjes zo ongeveer zijn, dat werkt goed t/m vliegveld Eindhoven. Daarna krijg je hopelijk een berichtje van de DPD wanneer ze ongeveer komen.

Groet,

Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Laro S3

Berichtdoor Laro S3 » 21 Jan 2017, 19:58

Afgelopen donderdag alles binnen, op tijd voor het weekend!!!!!

Gr Klaas
Mangs is 't klook aj oe dom holt

Terug naar “Kroeg”