Kalender 2017
Kalender 2017
De 2017 kalender laat maar weer eens zien dat LRCH eigenlijk Defender-club moet heten.
Re: Kalender 2017
Je doelt op de foto's? 1x een series, 1x lightweight en een p38 in december. Rest defenders? Klopt idd. Maar als ik op evenementen kom of het nu off-road of all-road dan is ook de defender met meest aanwezig. Kweet niet waarom dat is andere modellen zie je nu eenmaal minder daar. Dus denk dat de verhouding wat foto's betreft wel aardig in balans is.
Trouwens weer een knap kalendertje
Groet Jan
Trouwens weer een knap kalendertje
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
- Martijn en Caroline
... of sturen Defender-rijders meer foto's in?!?
Afijn, heb mooie plaatjes en nog liever heb je mooie (Land Rover/Range Rover/Freelander/Disco/Evoque ... of club gerelateerd) praatjes.
Lang of kort, stuur het op naar redactie@lrch.nl
groeten redactie LRCH
Afijn, heb mooie plaatjes en nog liever heb je mooie (Land Rover/Range Rover/Freelander/Disco/Evoque ... of club gerelateerd) praatjes.
Lang of kort, stuur het op naar redactie@lrch.nl
groeten redactie LRCH
-
Erwin Lokhorst
Van zelf.
De Series en Defender zijn nu eenmaal het icoon.
Natuurlijk is er ook helemaal niets mis met een RRC.
Maar daarna heeft het weinig meer te maken met "one live - life it".
Defender-110 TD5 2001 & LW-softtop-2,25D 1980 (geschorst dankzij Weekers & vrienden)
Erwin Lokhorst schreef:Van zelf.
Doe mij dan maar geen "one live - live it"
Alleen het eeuwige gejank van de Def en Serie mensen over de andere modellen is al een goede reden om de Lrch te mijden........
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Kom Edward, is het zo erg? Elke landrover is toch een echte landrover. Defenders zijn alleen wel oververtegenwoordigd op de club dagen en evenementen, das waar. Maar de andere modellen en hun eigenaren worden toch niet genegeerd? Mag hopen van niet, niet door mij. Dat de Series/ Defender het bekendste model is en vaak voor de mooiste actie foto's zorgen lijkt mij een feit.
Laten we ophouden met dat geneuzel en het een gezellige vereniging houden
Groet Jan
Laten we ophouden met dat geneuzel en het een gezellige vereniging houden
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
-
Landmarcs
JanTD5 schreef:Kom Edward, is het zo erg? Elke landrover is toch een echte landrover. Defenders zijn alleen wel oververtegenwoordigd op de club dagen en evenementen, das waar. Maar de andere modellen en hun eigenaren worden toch niet genegeerd? Mag hopen van niet, niet door mij. .....
Ik kan niet aan de neus of nummerplaat zien of de eigenaar (van die neus) een echte LandRover-fan is of alleen snob, maar het is voor mij een "ervaringsfeit" dat er in het luxere segment meer snobs zitten.
Ik ken ook (nu ja, ik ken deze types eigenlijk niet, je komt ze hoogstens tegen) Defender-eigenaren waar ik niks gemeenschappelijks bespeur (behalve dan de auto), maar gemiddeld heb je (of althans ik) eerder een prettige klik met de eigenaar van zo'n rijdend tuinhuisje als met een eigenaar van de "high-end" LandRovers. Dus ... ook de LandRover-wereld is niet zo zwart-wit (maar beslaat allerlei tinten).
Of te wel: verdeel de wereld in aardige en onaardige mensen (maar doe dat niet te star) en wees vriendelijk tegen iedereen en wat extra tegen de aardige mensen.
Groeten MarcS
Ik meer van het type "live and let live", dat "one life" komt soms een beetje egoïstisch over.
Groet Ron
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
-
Landmarcs
Ron63 schreef:Ik meer van het type "live and let live", dat "one life" komt soms een beetje egoïstisch over.
+1 (ik zou graag +veel willen zeggen, maar dat is weer zo egoïstisch)
Groeten MarcS
Ron63 schreef:Ik meer van het type "live and let live", dat "one life" komt soms een beetje egoïstisch over.
Groet Ron
Idd Ron helemaal mee eens.
Groet Jan