Toch gaan jullie de naam van de garagist niet krijgen. of hij bij jullie allemaal respect heeft weet ik niet maar hij komt hier vaak langs en geeft een leuke korting aan de leden, voor mij gaat het daar hier in ieder geval niet om.
Het bedrijf had geen vervangende veren in huis dus zijn de achterveren er niet onder vandaan geweest om de hoogte te meten. De dempers die er onder zijn gezet zijn van Terra Firma, Ik ga er achter gele BP veren bij kopen als ik weer terug ben, maar voor ik dat doe zal ik de garage nog even bellen of hij iets weet van een grotere uitslag van de terra firma dempers. Voor weet ik het merk veren niet maar zitten ook Terra Firma dempers. Ben over de dempers zeer tevreden, maar weet dat er nog veel mooier lekkers te koop is.
Ik denk idd dat ik rechts achter een hangend achterwiel had, gecombineerd met sterk zijwaartse druk op mijn andere achterwiel waardoor de (vermoeide ) veer er half uit is gewipt.
Wat het meest belangrijke is in mijn ogen bij het analyseren van het probleem is het feit dat ik de veer er zonder hulpmiddelen, dus met mijn kleine handjes
Vandaag weer heerlijk gegreenland, nergens last van gehad (ook geen zwevende wielen dit keer)
Ik zal als ik terug ben dit verhaal in de kroeg vervolgen.
Jan