uitschrijven

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Claris

uitschrijven

Berichtdoor Claris » 04 Okt 2016, 22:44

Om niet het techniek topic te vertroebelen:

Als niet-technische persoon probeer ik hier wat op te steken. Daarbij is soms het lezen van de topics niet altijd even makkelijk omdat er vaak van het onderwerp afgedwaald wordt.
Een poosje terug maakte ik iemand daarop attent, ik had zelf veel moeite gedaan om een zinvolle bijdrage te leveren aan het topic over luchtvering van de Discovery. Had ook de moeite genomen om een flinke lap tekst over te typen uit een oud magazine.
Daar werd niet op gereageerd. Wel op het feit dat ik iemand verzocht bij het topic te blijven.

Citaat van het topic op 21 september
'........
En met commentaren van mensen over off topic gaan zou ik wat kunnen als het mensen zijn die een structurele bijdrage leveren ipv incidenteel een keer reageren en dan meteen klachten hebben.............'

Dat maakt niet dat je je als nieuwkomer die zich aan de huisregels wil houden welkom voelt.

ik zal me morgen uitschrijven van het forum.

groetjes,

Clarissa

ppw

Re: uitschrijven

Berichtdoor ppw » 04 Okt 2016, 22:50

pffff, lekker negeren.... who cares...ieders visie is anders, en niemand heeft de wijsheid in pacht... maar de correctiepolitie/moderators denken van wel... dus weeg er niet te zwaar aan.... en move on.... ONE life...live it... YOUR WAY!!!! ;) :mrgreen:
besides... OT moet toch ook kunnen?? geeft juist weer wat menselijks aan een soms statisch topic...niet te zwaar aan tillen..,. ik ben koning van het off toppiccen... daar zijn LR's ook goed in.... van de geplaveide paden af en into the bush! :roll: :mrgreen:
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 05 Okt 2016, 00:15

Claris schreef:ik zal me morgen uitschrijven van het forum.

Tja .... die dingen die ik tot morgen uitstel .... willen nog wel eens jaren op zich laten wachten.
Soms is uitstel ook een winst, sommige zaken lossen zich zelf op en/of zien er met een nieuw perspectief anders uit.

Groeten MarcS

PS Ik zie zonet dat ik het "hier" al weer bijna 9 jaar uithoud

tim

Berichtdoor tim » 05 Okt 2016, 00:26

Clarissa,

Staand in een bushokje(zoals dit forum) kom je van alles tegen.
Een CEO van de Shell die op z'n 57ste nog steeds bezig is zijn smurfencollectie compleet te krijgen , en daar " wijselijk" maar over zwijgt op de spreekwoordelijke verjaardag tm een 21 jarige megogum die dankzij een innovatieve app op z'n 23ste binnen is qwa centjes.

Indien van toepassing voor jou kan luisteren naar bovenstaande individuen een plus betekenen, je eigen daar teveel naar aanpassen is een dikke nogo.
Maw; realtiveer en filter eea en heb een gezonde mate van "lak" aan diegene die jouw in je gevoel verkeerd benaderen.
Niets moet, maar weglopen is altijd de weg van de minste weerstand.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Edward

Berichtdoor Edward » 05 Okt 2016, 09:38

Dat was ik, dat mag je er dan best bij zetten. En het ging er niet om dat iemand incidenteel post maar dat die enkele post gebruikt werd om meteen een hooghartig verhaal te houden over on topic blijven en dan vooral de toon waarop.

Dus uitdelen mag maar incasseren is te lastig?
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Ron63

Berichtdoor Ron63 » 05 Okt 2016, 09:55

Edward schreef:de toon

Blijft altijd het meest lastige met dingen opschrijven, zoals Tim schrijft relativeer de reactie's. Ik weet, valt niet altijd mee.

Gewoon je ding blijven doen.

Groet Ron.
110-Td5 X-tech 2006

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 05 Okt 2016, 12:41

Claris schreef:Citaat van het topic op 21 september
'........
En met commentaren van mensen over off topic gaan zou ik wat kunnen als het mensen zijn die een structurele bijdrage leveren ipv incidenteel een keer reageren en dan meteen klachten hebben.............'

Dat maakt niet dat je je als nieuwkomer die zich aan de huisregels wil houden welkom voelt.

ik zal me morgen uitschrijven van het forum.

Edward schreef:Dat was ik, dat mag je er dan best bij zetten. En het ging er niet om dat iemand incidenteel post maar dat die enkele post gebruikt werd om meteen een hooghartig verhaal te houden over on topic blijven en dan vooral de toon waarop.

Dus uitdelen mag maar incasseren is te lastig?

Ach ... het lastigst is het je houden aan de ongeschreven regels ... en het zijn vaak die ongeschreven regels die het belangrijkst zijn.

En verder ... maar dat weet je al nieuwkomer ook pas als je geen nieuwkomer meer bent zijn sommigen (bijv Edward) niet altijd even genuanceerd, dat leest niet altijd even prettig ook al is het allemaal niet zo kwaad bedoeld als het kan overkomen.

Wat mijzelf betreft weten de insiders bijv. ook dat ik graag ver fiets en ook iets met treinen heb ... sommigen stoort dat, anderen leven ermee.

Groeten MarcS

hnb1965

Berichtdoor hnb1965 » 08 Okt 2016, 00:13

!
Laatst gewijzigd door hnb1965 op 08 Okt 2016, 06:43, 3 keer totaal gewijzigd.

Edward

Berichtdoor Edward » 08 Okt 2016, 00:51

Er zal voor alles wel een tijd zijn, maar voor mij is na 12 jaar proberen mensen te helpen, niet alleen achter een laf alias maar vooral gewoon hier in de schuur live met echte mensen de lol er wel af.

Iedereen heeft commentaar op alles, lult vooral veel en doet geen zak. De forum beheerders zijn al weggepest net zoals het grootste deel van de gebruikers. Dat ligt waarschijnlijk vooral aan de oude garde die al jaren hier probeert iets voor een ander te betekenen....

Juist :shock: :shock:

Voorlopig ga ik me lekker op m'n IIa concentreren en alleen nog mensen met motoren (die met twee wielen) hier in de schuur laten. De LaRo mensen die ik vriend mag noemen zijn van harte welkom, de rest zoekt het maar lekker uit! :( :(
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 08 Okt 2016, 10:03

Edward schreef:Er zal voor alles wel een tijd zijn, maar voor mij is na 12 jaar proberen mensen te helpen, niet alleen achter een laf alias maar vooral gewoon hier in de schuur live met echte mensen de lol er wel af.

Iedereen heeft commentaar op alles, lult vooral veel en doet geen zak. De forum beheerders zijn al weggepest net zoals het grootste deel van de gebruikers. Dat ligt waarschijnlijk vooral aan de oude garde die al jaren hier probeert iets voor een ander te betekenen....

Juist :shock: :shock:

Voorlopig ga ik me lekker op m'n IIa concentreren en alleen nog mensen met motoren (die met twee wielen) hier in de schuur laten. De LaRo mensen die ik vriend mag noemen zijn van harte welkom, de rest zoekt het maar lekker uit! :( :(

Edward, gelukkig weten de habitués alhier dat we je woorden het best met een zekere nuancering lezen .... :roll:

Groeten MarcS

Terug naar “Kroeg”