Twitter voor oude Land Rover eigenaren ;-)

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Edward

Re: Twitter voor oude Land Rover eigenaren ;-)

Berichtdoor Edward » 26 Sep 2016, 16:38

De reden dat je geen antwoord krijgt kan ook zijn dat men het zo niet weet te beantwoorden. Hier op het forum wordt meer over de vorm gepraat dan de inhoud, daarom zijn er legio mensen afgehaakt.

Als je op Facebook in de groep Land Rover Prikkers je vraag stelt zul je hoe dan ook snel antwoord krijgen. Of dat het antwoord is dat je wilt horen is een andere vraag. Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen hoe je daar een uur zoeken voor nodig hebt? :roll: :roll:

Daarnaast zijn er tientallen engelstalige groepen waar men ook erg bereid is om te helpen..........
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

CasperLi

Re: Twitter voor oude Land Rover eigenaren ;-)

Berichtdoor CasperLi » 26 Sep 2016, 18:59

Edward schreef:De reden dat je geen antwoord krijgt kan ook zijn dat men het zo niet weet te beantwoorden. Hier op het forum wordt meer over de vorm gepraat dan de inhoud, daarom zijn er legio mensen afgehaakt.

Als je op Facebook in de groep Land Rover Prikkers je vraag stelt zul je hoe dan ook snel antwoord krijgen. Of dat het antwoord is dat je wilt horen is een andere vraag. Eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen hoe je daar een uur zoeken voor nodig hebt? :roll: :roll:

Daarnaast zijn er tientallen engelstalige groepen waar men ook erg bereid is om te helpen..........

Ha Edward, ik was op facebook naar een specifieke groep op zoek en vond alleen maar engelstalige inderdaad. Het ging mij even niet om mijn technische vraag maar om seriesrijders tussen Amsterdam en Utrecht.
De Land Rover Prikkers heb ik gevonden en daar ga ik zeker weer kijken. (Niet zo met je ogen rollen hè, we zitten niet op twitter! ;-)
Ik had intussen al wel door dat hier meer over nieuwere Land Rovers gepraat wordt dus ik begrijp waarom er niet gereageerd wordt.

Dank voor je reactie Edward!
Groet,
Andrea

Terug naar “Kroeg”