Al zweer ik bij MotoLita ipv deze dingen. Hou vooral je vingers uit gaten tijdens het sturen
Diameter stuur defender
Re: Diameter stuur defender
https://www.paddockspares.com/steering-wheel.html
Al zweer ik bij MotoLita ipv deze dingen. Hou vooral je vingers uit gaten tijdens het sturen
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Bij de 110 heb ik de stoel wat hoger geplaatst, nu kan hij over het randje heen schuiven van de seatbase. Krijg je wat extra beenruimte.
Groet Ron
Groet Ron
110-Td5 X-tech 2006
Hoi,
Dank voor jullie reacties.
Die rails ga ik sowieso verhogen.
Ik heb de link van paddockspares aangeklikt en dan zie ik dat dit stuur een diameter heeft van 15 inch. Is dat niet nog steeds een forse diameter?
Welke diameter zou ik moeten nemen zodat ik mijn knie langs het stuur kwijt kan?
Gr. Harald
Dank voor jullie reacties.
Die rails ga ik sowieso verhogen.
Ik heb de link van paddockspares aangeklikt en dan zie ik dat dit stuur een diameter heeft van 15 inch. Is dat niet nog steeds een forse diameter?
Welke diameter zou ik moeten nemen zodat ik mijn knie langs het stuur kwijt kan?
Gr. Harald
De kleinste die ik ken is 12" dat zou je nog 4 centimeter extra opleveren maar bedenk dat de grootste winst komt uit het iets hoger zitten van het stuur. Dat geeft de meeste ruimte.
In een standaard Defender zou ik niet te klein gaan want hoewel stuurbekrachtiging stuurt zo'n tractor nie echt licht nie.........
In een standaard Defender zou ik niet te klein gaan want hoewel stuurbekrachtiging stuurt zo'n tractor nie echt licht nie.........
Edward van Vugt
Dank voor je advies. Ik ga ook nog even naar jouw type stuur - motolita - kijken. Heb je nog een aanbeveling voor een website waar ik dat stuur kan kopen?
Gr. Harald
Gr. Harald
-
Landmarcs
Harlub schreef:Dank voor je advies. Ik ga ook nog even naar jouw type stuur - motolita - kijken. Heb je nog een aanbeveling voor een website waar ik dat stuur kan kopen?
Dag Harald,
Als je " moto lita steering wheel defender " in de zoekmachine typt dan krijg je direct een hele rij hits.
Groeten MarcS
Hi Marc,
Dank voor je info!
Gr. Harald
Dank voor je info!
Gr. Harald