Ik zag verdeelde meningen hierover op het internet, maar wat is eigenlijk de wettelijk toegestane hoeveelheid benzine die je mee mag nemen in jerrycans?
En op een schaal van 1/10, maakt het uit of je je daar aan houdt?
Alvast bedankt!
Aron schreef:Hallo,
Ik zag verdeelde meningen hierover op het internet, maar wat is eigenlijk de wettelijk toegestane hoeveelheid benzine die je mee mag nemen in jerrycans?
En op een schaal van 1/10, maakt het uit of je je daar aan houdt?
Alvast bedankt!
Aron schreef:Dankjewel! dat moet genoeg zijn om de tank wel even te toppen tussen 2 tankstations denk ik
Landmarcs schreef:Aron schreef:Dankjewel! dat moet genoeg zijn om de tank wel even te toppen tussen 2 tankstations denk ik
Dat valt nog te bezien, als je met een tank gaat rijden ...![]()
Groeten MarcS
PS Vlgs mij zijn er buitenlanden waar ze strengere eisen stellen aan reserve-brandstof (niet dat ik ooit gecontroleerd ben op dit punt.
Roger B. schreef:De regels verschillen ook nog per land en kunnen ook anders gelden bij grensoverschrijding
Aron schreef:Landmarcs schreef:Aron schreef:Dankjewel! dat moet genoeg zijn om de tank wel even te toppen tussen 2 tankstations denk ik
Dat valt nog te bezien, als je met een tank gaat rijden ...![]()
PS Vlgs mij zijn er buitenlanden waar ze strengere eisen stellen aan reserve-brandstof (niet dat ik ooit gecontroleerd ben op dit punt.
Ja ik pak het graag groot aan ^^, het nederlandse leger had ze nooit moeten verkopen!Roger B. schreef:De regels verschillen ook nog per land en kunnen ook anders gelden bij grensoverschrijding
Duitsland had een wat duidelijkere 20L dacht ik te zien. België zelfs maar 10 volgens mij...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten