Jerrycans

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Edward

Re: Jerrycans

Berichtdoor Edward » 28 Apr 2016, 09:30

Je hoort me ook niet zeggen dat het niet nodig is, maar dan nog volstaat het om in Zweden te cans te vullen en zodra je weer zuidelijker komt ze weer gewoon leeg bij te hebben. persoonlijk hoef ik zo'n ruftcan helemaal niet ín de auto te hebben (die meurt al genoeg naar hond) maar peur ik ze op het dak. dat wil ik al helemaal niet langer dan nodig is. ;)
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

VeeTee

Berichtdoor VeeTee » 28 Apr 2016, 19:57

Landmarcs schreef:'t Heeft wel wat, die Luxembourgse diesel-prijsjes, de laatste keer was ik € 0,87 als ik me niet vergis.

Ach, voor het prijsverschil hoef je het niet te doen, dat gesleep met jerrycans of een extra tank erbij: 40 l á pak-um-beet 20 cent prijsverschil is € 8 verdiend. Dan moet je wel vaak in Luxemburg komen om met die extra tank uit de kosten te raken.

Neemt niet weg dat ik op vakantie, en vooral in afgelegen gebieden, graag een extra jerrycan meeneem voor het geval dat... En inderdaad, echt wel 'ns nodig gehad!
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)

> www.titunet.nl <

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 28 Apr 2016, 20:22

VeeTee schreef:
Landmarcs schreef:'t Heeft wel wat, die Luxembourgse diesel-prijsjes, de laatste keer was ik € 0,87 als ik me niet vergis.

Ach, voor het prijsverschil hoef je het niet te doen, dat gesleep met jerrycans of een extra tank erbij: 40 l á pak-um-beet 20 cent prijsverschil is € 8 verdiend. Dan moet je wel vaak in Luxemburg komen om met die extra tank uit de kosten te raken.

Neemt niet weg dat ik op vakantie, en vooral in afgelegen gebieden, graag een extra jerrycan meeneem voor het geval dat... En inderdaad, echt wel 'ns nodig gehad!

Met een volle tank Luxemburgse diesel kom je wel tot Andorra, en daar dus weer goedkoop tanken, en dat dan ook weer op de terugweg ... zo verdien je al € 32,-- ... je kan natuurlijk beter (dwz goedkoper) thuisblijven, dat spaart het meest.

Groeten MarcS

marcenvon

Berichtdoor marcenvon » 29 Apr 2016, 09:13

Landmarcs schreef:Met een volle tank Luxemburgse diesel kom je wel tot Andorra, en daar dus weer goedkoop tanken, en dat dan ook weer op de terugweg ... zo verdien je al € 32,-- ... je kan natuurlijk beter (dwz goedkoper) thuisblijven, dat spaart het meest.

Groeten MarcS

Wat ben je toch een avonturier MarcS, dat je je vakantieplannen afstemt op het besparen (je verdient namelijk niets, je geeft minder uit) van €32,- :mrgreen: :lol:

Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 29 Apr 2016, 12:02

marcenvon schreef:
Landmarcs schreef:Met een volle tank Luxemburgse diesel kom je wel tot Andorra, en daar dus weer goedkoop tanken, en dat dan ook weer op de terugweg ... zo verdien je al € 32,-- ... je kan natuurlijk beter (dwz goedkoper) thuisblijven, dat spaart het meest.

Wat ben je toch een avonturier MarcS, dat je je vakantieplannen afstemt op het besparen (je verdient namelijk niets, je geeft minder uit) van €32,-

Het komt voor dat ik op vakantie minder uitgeef als thuis. Geen idee of dat nu iets zegt over mijn avontuurlijkheid. :roll:

Groeten MarcS

Terug naar “Kroeg”