Voor Roger B. is het nooit goed of het deugt niet
Maar het was handiger geweest als de gewijzigde titel ook de "Ommedraai" weer gaf, het is nu wat raadselachtig als je het Disco 3 verhaal zoekt, of denkt een Disco 2 historie te openen ... en die begint met iets over Disco 3 en dat dan al weer voorbij blijkt.
Ik blijf erbij dat je beter af bent met een Defender ... de tijd zal het leren.
O ja, ik had net een PMmetje klaar om Paul OneTen als intermediair te suggereren, ben ik weer te laat.
Groeten MarcS
PS De vorig keer dat ik een auto naar Frankrijk reed (one-way) was het een Renault - dus water naar de zee dragen - en toen staakten de spoorwegen ook, het leek er bijna op dat ik moest gaan vliegen (waar ik geen zin ik had, zeker niet met de op treinreizen ingestelde bagage, nl een Ladderframe Rugzak, een Fototas en een Brompton). Uiteindelijk reden de treinen toch weer en was ik in 12 uur van Carcassonne weer thuis. Ik ken weinig Bromptons die 300 km/u deden, en daarna ook nog door Parijs fietsten. Voor de zekerheid had ik nog een vergrote vuilniszak bij me om de Brompton van vouwfiets tot "handbagage" te maken, maar de Franse spoorwegen zijn in de praktijk minder streng als de regels zeggen. Overigens is vliegen weinig sneller, het vliegen zelf natuurlijk wel maar het voor- en natransport en vooral het zinloos rondhangen op het vliegveld maakt het vliegen toch tot een hangerig gedoe -- als ik moet kiezen tussen 1000 km vliegen of met de Defender ... dan doe ik de Defender (en dat is dan nog beter voor het klimaat ook).