Ik log ff uit
volgens mij zijn we gehacked?!?!
volgens mij zijn we gehacked?!?!
Wie,...met z'n windhoos pc gaat ff kijken...
Ik log ff uit
Ik log ff uit
Failing to prepare is preparing to fail!
Re: volgens mij zijn we gehacked?!?!
yepp, net gekeken, in techniek forum
Dit hebben we eerder gehad, echter had ik het toen vrijwel direct verwijderd.
De beheerder kon de spam niet terug vinden, en daardoor niet verhelpen. Vandaar dat ik het vandaag heb laten staan zodat de beheerder het zelf kan zien en mogelijk verhelpen.
Nog even geduld aub.
De beheerder kon de spam niet terug vinden, en daardoor niet verhelpen. Vandaar dat ik het vandaag heb laten staan zodat de beheerder het zelf kan zien en mogelijk verhelpen.
Nog even geduld aub.
Groetjes Johnny

Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5
http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl
Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5
http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl
-
Landmarcs
Johnny schreef:Dit hebben we eerder gehad, echter had ik het toen vrijwel direct verwijderd.
Nog even geduld aub.
Misschien is het een goed idee om een (verborgen) onderafdeling/map te maken waarin dit soort ongein ge-reshuffeld kan worden ?
Dan wordt het forum er niet zichtbaar mee belast en heeft de beheerder alle tijd om te analyseren wat er aan spam-bestrijding nuttig is.
Het rendement van de ongein wordt met zo'n oplossing ook zoveel mogelijk teruggebracht want zodra ge-reshuffeld niet meer in beeld bij de normale forum-gebruikers.
Groeten MarcS
Pfffft... nou.... een uur op mijn smartfoon zitten tikken....serieuze RSI klachten
maar alle 140 berichten van mijnheer de spammer zijn verplaatst naar het voor gebruikers onzichtbare beheerforum (ja Marc S... zo slim waren we zelf ook al lang geleden geweest)
Gebruikers ip van de spammer ook geblokkeerd...zou dus weer ff rustig moeten zijn..... en Tom heeft nu 140 berichtjes om data uit te betrekken
Gebruikers ip van de spammer ook geblokkeerd...zou dus weer ff rustig moeten zijn..... en Tom heeft nu 140 berichtjes om data uit te betrekken
Ik ben moderator-af.
-
Landmarcs
Roger72 schreef:Pfffft... nou.... een uur op mijn smartfoon zitten tikken....serieuze RSI klachtenmaar alle 140 berichten van mijnheer de spammer zijn verplaatst naar het voor gebruikers onzichtbare beheerforum (ja Marc S... zo slim waren we zelf ook al lang geleden geweest)
Da's heel mooi ... behalve dan die RSI-klachten vanwege die Smartpføne.
Groeten MarcS
PS Ik zag zonet nog twee laatste stuiptrekkingen van MelvinEl
zal Melvin op een Lucas PC werken??

"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Roger72 schreef:Pfffft... nou.... een uur op mijn smartfoon zitten tikken....serieuze RSI klachtenmaar alle 140 berichten van mijnheer de spammer zijn verplaatst naar het voor gebruikers onzichtbare beheerforum (ja Marc S... zo slim waren we zelf ook al lang geleden geweest)
Je hebt er nog een paar gemist
viewtopic.php?f=10&t=8986
viewtopic.php?f=10&t=8934
Maar goed, ik weet - uit eigen ervaring - hoe vervelend en tijdrovend dit kan zijn.
Een mogelijke tussenoplossing, die we eerder ook al eens toegepast hebben: De registratie van nieuwe leden handmatig goedkeuren in plaats van de automatische activatie per email-link. De spambots hebben tegenwoordig ook technieken om de automatische activatie te omzeilen, maar tegen handmatige goedkeuring vd beheerders kunnen ze gelukkig nog niet op. Het is even lastig, want je moet wellicht zo'n 2-3 nieuwe leden per dag activeren (als het zoveel al is), maar dat is stukken sneller gedaan als een paar keer per dag honderden spam-berichten deleten.
Er zijn ook diverse plug-ins voor PHPBB3 om dit soort spam te voorkomen en spam-registraties te filtreren.
Succes ermee!
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <