Hobby, obsessie of gewoon een afwijking?

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Peter80

Re: Hobby, obsessie of gewoon een afwijking?

Berichtdoor Peter80 » 02 Mar 2016, 15:09

Edward schreef:
Peter80 schreef:Hobby die van grootvader op vader op zoon is overgebracht :) .

Nou,....bij jou dan. ;) Want mijn hart ligt bij motoren en ik moest tot 15 jaar gelden heulemaal niks hebben van die (zoals we het toen omschreven) Engelse rommel. :lol: :lol: :lol:

(en nog steeds loop ik heul hard weg als ik een ouwe Triumph, Norton, Bsa, etc de oprit zie opkomen)

Ga je schamen!

Edward

Berichtdoor Edward » 02 Mar 2016, 19:16

Vandaag met Johnny maar eens werk gemaakt van de IIa die door de schuur verspreid ligt. :oops: :oops:

Alles bij elkaar gezocht, geïnventariseerd en gesorteerd. Het blok van zolder gehaald en geconstateerd dat die inmiddels vast zit. :roll: :roll: Bak eraf gehaald, vliegwiel en belhousing. Kop eraf getrokken en gezien dat de binnenste 2 zuigers de kruipolie heul rap doorlaten en de buitenste 2 zuigers niet. :lol: :lol:

Tussendoor nog even een 109 chassis rechtstandig van zolder gehaald, heul spannend! :o

MLaro was er om aan z'n aanhanger te klussen en zo was het een erg gezellig dagje!! :D :D :D (waarbij ik me aan het eind van de dag afvroeg wat we nou de heule dag eigenlijk gedaan hebben.....)
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

MLaro

Berichtdoor MLaro » 06 Mar 2016, 21:34

Ja, hallo Ed.kort van memorie zeker. Je chassis staat op een frame klaar met alle onderdelen netjes in schappen klaar.
Alleen nog maar even monteren en juh....gaan met die banaan Veel te ouwe engelse rommel
"All parts falling off this car are of the finest British workmanship"

Terug naar “Kroeg”