Afspuitplaats onderzijde auto, waar?

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
tim

Re: Afspuitplaats onderzijde auto, waar?

Berichtdoor tim » 19 Jan 2016, 00:47

Het gaat niet alleen om hoogte te krijgen, maar moet ook ergens het afspoelwater kwijt kunnen, voor de deur is leuk, totdat zo'n groen aangelopen antiplofkipper eens gaat bellen met de gemeente..
Loonwerkersbedrijf is iid een optie, maar dan moet je weer lief zijn , je verdrietige afhankelijke labradorlookalike pose aannemen, terwijl ik zo'n stoere bouwvakkert ben..
Dat doet pijn ..
Goed, deze zwerver zwoegt verder and we shall overcome.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 19 Jan 2016, 12:21

Tja, stoere bouwvakkerts weten vlgs mijn meestal de weg wel naar een afwerkplaats.
Neem in dit geval gewoon een anti-testosteron-pilletje, draai de Labrador-blik voor en zoek een andersoortig loonwerker.

Groeten MarcS

Edward

Berichtdoor Edward » 19 Jan 2016, 12:31

tim schreef: maar dan moet je weer lief zijn , je verdrietige afhankelijke labradorlookalike pose aannemen,

Dat is idd een beschrijving waar ik mezelf heulemaal in herken.... :shock: :shock:

Het is voor jou natuurlijk geen optie, maar met normaal aardig zijn (of een doos gebak of een krat bier) bereik je ook heel veel.........
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Landmarcs

Berichtdoor Landmarcs » 19 Jan 2016, 16:45

Edward schreef:
tim schreef: maar dan moet je weer lief zijn , je verdrietige afhankelijke labradorlookalike pose aannemen,

Dat is idd een beschrijving waar ik mezelf heulemaal in herken.... :shock: :shock:

Het is voor jou natuurlijk geen optie, maar met normaal aardig zijn (of een doos gebak of een krat bier) bereik je ook heel veel.........

Of met Kamphuisen-siroopwafels wellicht. Die dozen van huize souterrain gaan op den duur ook vervelen.

Groeten MarcS

Terug naar “Kroeg”