tim schreef:Ik weet niet wat hier gaande is, maar vanmiddag(roger was al op de hoogte vanwege een telefoontje mijnerzijds) een splinter nieuwe golf in mijn zijkant mogen ontvangen..
Heel fijn..
- in het kader van deze discussie dus weer een soort van herijkpunt zegmaar-
De sukkel verleende geen voorrang , en ik zat met m'n gedachte bij een strandstoel, sylvie meis , en een pinocolada.., waardoor ik 'm te laat zag.
Zo zie je maar, drank maakt meer kapot dan je lief is..
Afijn, zws de tube( achterbak) afgeschreven.
Auto staat morgen bij Oom Ron, en vanaf daar maar verder kijken.
Waarmee nog weer eens langs een andere weg "bewezen" is dat solide "Rock-Sliders" een lonende investering kunnen zijn (aangenomen dat er nog genoeg rest stevigheid in het chassis zit om een en ander ook solide vast te schroeven).
Van een Golfje, zeker van een splinternieuwe, rimpelt de motorkap als die tegen/onder zo'n "Rock-Slider" (met leze "Golf-breker") stuit.
Standaard stelt de zijkant van een Defender niet veel (men leze "niks") voor, en de zijkant van een standaard-laadbak stelt nog minder voor -- een Rock-Slider verhelpt deze zwakte.
O ja, qua OnTopic: Eigenlijk vind ik de VeeTee oplossing, een opzij-schuivend frame zo gek nog niet, daar gaat desgewenst ook nog een of meer 224x122 op,
Groeten MarcS
PS Hangt de zoektocht naar een nette witte tubed HD/Wolf velg samen met dit Golf-incident ??
PS2 Bereid je maar goed voor op de Total-Loss onderhandelingen. Met de Laptop op schoot de expert terugslaan met wat er aan vervangend aanbod is is een goede strategie ... het huidige "einde" van de Defender doet de prijsstelling in dit geval alleen maar goed.