Nou de koffie smaakte prima...Op de DLRS vandaag.
Ik vond het erg leuk om te zien! We hebben heerlijk in het zonnetje gezeten en vonden de trial leuk om te zien.
Weer een ervaring rijker en op de terug weg zaten we al te bedenken of we nu een een Defender erbij zouden willen of een Discovery...
B)
We had fun!
Grtn
Dennis en Monique
aan de stamtafel
Re:aan de stamtafel
You dont need eyes to see, you need vision
Discovery II, 2002, Zambezi Silver, TD5, HSE
Freelander I mk1 2005, Tonga green, TD4, HSE
Range Rover L322 Vogue, Giverny Green, 2004, TD6
Discovery II, 2002, Zambezi Silver, TD5, HSE
Freelander I mk1 2005, Tonga green, TD4, HSE
Range Rover L322 Vogue, Giverny Green, 2004, TD6
Vlieger schrijft:
Jurriaan, da's wel info voor intimi hoor!
Voor de rest: Jur woont vrijwel naast de baan voor de 25ste!
ik ken het:( thuis ook slecht tot geen bereik!!!
Jurriaan, da's wel info voor intimi hoor!
Voor de rest: Jur woont vrijwel naast de baan voor de 25ste!
Groet,
Manja
Manja
- Ray vd Velden
DengKao schrijft:
Yep zijn er vandaag ook geweest heerlijk daar.
Kon meisje aardig wat Defenders bekijken.
Het blijft voor vrouwen toch iets te moeilijk om te kiezen, en die is leuk Oh OH en die en die. :huh:
Raymond.
Nou de koffie smaakte prima...Op de DLRS vandaag.
Ik vond het erg leuk om te zien! We hebben heerlijk in het zonnetje gezeten en vonden de trial leuk om te zien.
Weer een ervaring rijker en op de terug weg zaten we al te bedenken of we nu een een Defender erbij zouden willen of een Discovery...
B)
We had fun!
Grtn
Dennis en Monique
Yep zijn er vandaag ook geweest heerlijk daar.
Kon meisje aardig wat Defenders bekijken.
Het blijft voor vrouwen toch iets te moeilijk om te kiezen, en die is leuk Oh OH en die en die. :huh:
Raymond.
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
- Thomas Td5
Highlander schrijft:
Probeer jij maar in een keer een Land Rover te kiezen. :P Ze hebben allemaal wel iets. ;) De showroom is soms net een grote snoepwinkel. :laugh:
Probeer jij maar in een keer een Land Rover te kiezen. :P Ze hebben allemaal wel iets. ;) De showroom is soms net een grote snoepwinkel. :laugh:
- Ray vd Velden
Thomas Td5 schrijft:
Voor mij is de keus snel gemaakt en dat is een 110, kleur mat grijs of zwart glans. :)
Ben best makkelijk hoor..........
Highlander schrijft:
Voor mij is de keus snel gemaakt en dat is een 110, kleur mat grijs of zwart glans. :)
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
- Ray vd Velden
Zo ga effe een biertje pakken op mijn meisjes verjaardag........
- Thomas Td5
Highlander schrijft:
Mazzel. ;) Ik wandel van Disco 3 naar Disco 3. Ze zijn allemaal prima, gaat mij nu eigenlijk meer om een met een leuk prijs(je) te vinden. :) Ik zit niet omhoog of zo, maar ik heb denk ik te vaak nou met de Disco 3 gereden. :blush:
Oh, en nog gefeliciteerd. :)
Mazzel. ;) Ik wandel van Disco 3 naar Disco 3. Ze zijn allemaal prima, gaat mij nu eigenlijk meer om een met een leuk prijs(je) te vinden. :) Ik zit niet omhoog of zo, maar ik heb denk ik te vaak nou met de Disco 3 gereden. :blush:
- Ray vd Velden
Thomas Td5 schrijft:
Thxxxx, volgende week het grote feest met tent en tap in de tuin ben al vast wat bier aan het voor proeven. :blink:
Highlander schrijft:
Thxxxx, volgende week het grote feest met tent en tap in de tuin ben al vast wat bier aan het voor proeven. :blink:
-
Michiel Tom
Sta ik gisteren op de DLRS de hele dag tegen zo'n schitterend opgebouwde expeditieklare 130 aan te kijken, dus ik ben eigenlijk wel om. Nu alleen Monique nog zo ver zien te krijgen, zij vindt het "een vrachwagen" en wil liever een 90.... :blink: Ja, ook wij hebben zo onder problemen :P
In the beginning there was nothing... which exploded.
Michiel | 110 RHD 1985
http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl
Michiel | 110 RHD 1985
http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl
- Thomas Td5
Rij ik lekker terug naar huis, besluit een gek met zijn Golf om die even achterin mijn Disco te parkeren bij het stoplicht. :angry: Mijn schade beperkt zich tot wat krassen in de trekhaak, de dader maakte zich snel uit de voeten. Ik vermoed dat zijn schade toch wat erger is. Ik voelde de Disco gewoon een stukje omhoog komen. Trekhaak zal wel op zijn motorkap gezeten hebben.