Veendam.
En als je met een Land Rover komt zorg ik ook nog voor koffie.
Zojuist de Series 3 die ik een half jaar geleden gekocht heb maar eens aan de praat geholpen.
Ik kan nu mooi zien hoe het ding er van onder uitziet en dat valt me erg mee. Zit alleen een gat rechtsachter in het chassis maar verder best gaaf.
Ik heb er even een accu opgezet en na een paar pogingen loopt hij ook nog. Ik had hem zo vanuit een schuur gekocht en hem nog niet aan de praat gehad. Ook weer een meevaller dus.
De koppeling moet nog wat beter ontlucht. De bijgeleverde nieuwe kopelingcilnder heb ik er opgezet maar ik moet twee keer trappen om hem te ontkoppelen dus dat moet nog wat beter.
Binnenkort maar eens naar de RDW voor het invoeren. Gelukkig heb ik de originele papieren erbij.
aan de stamtafel
- Ray vd Velden
Re:aan de stamtafel
Gisteren weer eens een feestje gehad (hou er niet zo van),begin nu weer bij te trekken.
God kolere nog aan toe wat was er veel tjech en pools bier en mocht allemaal op en dat heb ik geweten.
Ga zo maar effe een bakkie doen mijn eerste. liefhebbers. :silly:
God kolere nog aan toe wat was er veel tjech en pools bier en mocht allemaal op en dat heb ik geweten.
Ga zo maar effe een bakkie doen mijn eerste. liefhebbers. :silly:
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
Ik geen koffie, liever een slaapmutsje. Vandaag eerste werkdag, meteen hele dag in vergadering, gaaaaaaaap.
Groet,
Manja
Manja
Een dubbele espresso met een honden- en kattenkoekje graag!
Kan ik nog even kijken hoe onze nieuwste aanwinst vandaag met het wennen aan de hond verder gaat. Nirak slaapt, vindt dat kleine ding allang niet meer interessant maar Lotje is nog steeds wat beducht van die grote vreemde kat.
Kan ik nog even kijken hoe onze nieuwste aanwinst vandaag met het wennen aan de hond verder gaat. Nirak slaapt, vindt dat kleine ding allang niet meer interessant maar Lotje is nog steeds wat beducht van die grote vreemde kat.
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
Heb ik toch iets gemist, Joop? Een nieuwe aanwinst voor de familie? Foto? Altijd leuk voor de portrettengalerij[size=2][/size]
En aangezien er meerdere viervoeters zijn hier, koekjes staan op de bar in die heeele grote potten met foto van een hond of kat erop :laugh:
oh ja, ben net met Kimani voor de laatste check up naar de dierenarts geweest, hij is door de APK hoor! Weer helemaal de oude (inclusief witte snuit)
En aangezien er meerdere viervoeters zijn hier, koekjes staan op de bar in die heeele grote potten met foto van een hond of kat erop :laugh:
oh ja, ben net met Kimani voor de laatste check up naar de dierenarts geweest, hij is door de APK hoor! Weer helemaal de oude (inclusief witte snuit)
Groet,
Manja
Manja
Dit weekend een van de poezen van Edward gekatnapt. Nirak is er al over uit dat het een erg vreemde hond is en laat het voorlopig daarbij (negeren volgens het boekje, kunnen de cursisten nog wat van leren!). Lotje vindt Nirak een erg vreemde Berner maar komt steeds dichter bij die ouwe.
Binnenkort komt Dirk maar die is nu druk aan het niezen dus die blijft nog even in het asiel tot hij beter is.

Binnenkort komt Dirk maar die is nu druk aan het niezen dus die blijft nog even in het asiel tot hij beter is.

Kei veel groeten,
Joost
Joost
Onze "buurt"poes is een oog kwijt. Moest ivm vervelend gezwel. Sprong de eerste dagen na de operatie ( oog er uit en dichtgenaaid) steeds naast de vensterbank of haalde net het muurtje niet. Maar nu weer als vanouds, dus blijkbaar ziet ze toch weer "diepte"
Haast je als je de tijd hebt, dan heb je de tijd als je haast hebt.
R1200C schrijft:
Het is niet de kat(poes) of hond die mij zorgen baart.
Eerder het agressieve vissoort op de achtergrond :blink:
Dit weekend een van de poezen van Edward gekatnapt. Nirak is er al over uit dat het een erg vreemde hond is en laat het voorlopig daarbij (negeren volgens het boekje, kunnen de cursisten nog wat van leren!). Lotje vindt Nirak een erg vreemde Berner maar komt steeds dichter bij die ouwe.
You dont need eyes to see, you need vision
Discovery II, 2002, Zambezi Silver, TD5, HSE
Freelander I mk1 2005, Tonga green, TD4, HSE
Range Rover L322 Vogue, Giverny Green, 2004, TD6
Discovery II, 2002, Zambezi Silver, TD5, HSE
Freelander I mk1 2005, Tonga green, TD4, HSE
Range Rover L322 Vogue, Giverny Green, 2004, TD6
He heerlijk terug van vakantie gekomen na 3weekies Oostenrijk, Italië, Slovenië, en toen snel door Duitsland weer terug.
En snel kunnen we.... ;)
Misschien zelf iets te snel :P
En snel kunnen we.... ;)
Misschien zelf iets te snel :P

Groetjes Johnny

Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5
http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl
Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5
http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl
DengKao schrijft:
Ja, je komt nog eens wat tegen als je een boerderij verbouwt :laugh:
Helaas geen verborgen kisten met geld deze keer...
R1200C schrijft:
Ja, je komt nog eens wat tegen als je een boerderij verbouwt :laugh:
Helaas geen verborgen kisten met geld deze keer...
Kei veel groeten,
Joost
Joost