Zow net mijn bed even verkocht
dan ben je dus echt uitgeslapen :woohoo:
debje schrijft:
Helaas ben nog nooit zo moe geweest en vooral toe aan vakantie ;)
Maar ja bed verkocht, omdat ik een nieuw bed heb gekregen alvast voor mijn verjaardag.
debje schrijft:
@ Deng: gewoon lid worden, voor die paar centen krijg je erg veel plezier terug! :woohoo: (btw, beetje verstand van catering?)
@ Thomas, creatief hoor !! :woohoo: Ik ben wel handig, maar zo handig ben ik ook weer niet :P ;)
Wie wil er wat drinken? Ik trakteer ;) want ik had een super leuke dag :laugh:
Dus voor mezelf een lekker glas cola :cheer:
debje schrijft:
@ Thomas, creatief hoor !! :woohoo: Ik ben wel handig, maar zo handig ben ik ook weer niet :P ;)
Wie wil er wat drinken? Ik trakteer ;) want ik had een super leuke dag :laugh:
Dus voor mezelf een lekker glas cola :cheer:
Vertel :woohoo: :woohoo: vertel :woohoo: vertel :woohoo: :woohoo: , wat voor leuks heb je vandaag gedaan?? :woohoo:
Hahaha dan zal ik proberen zonder vaktermen dit uit te leggen. Ben namelijk veel nieuwe dingen aan het leren op het werk. Vandaag heb ik dus voor het eerst sprongen van de dolfijn Maaike mogen vragen. :woohoo: Dit springen blijven ze doen tot dat je fluit of okè roept. Ik heb nog geen fluit, dus doe alles met Oke. Dit fluiten of oke roepen geeft voor het dier aan, wat je op DIT moment doet is goed en kom maar terug om je beloning te halen. Heb daarom wel vaker sprongen mogen vragen, maar dan riep of floot iemand anders voor mij. Nu mag ik dat dus zelf doen :laugh: :cheer: :woohoo: klinkt heel simpel , maar er komt meer bij kijken dan je denkt.. dat was dus mijn leuke dag ;)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten