Marco 109 schrijft:
Koud bier a.u.b.
Ik moet even stoom afblazen hoor :angry: :angry: :angry: :angry:
Afgelopen woensdag met de series naar de APK, garage om de hoek.
Allemaal geen enkel probleem, auto is eigenlijk goedgekeurd, maar ze kunnen hem niet afmelden, want als er een steekproef komt moeten ze de brug vrijhouden en daar hebben ze geen tijd voor.
Oké dus ik afgesproken dat ik donderdagmiddag de auto ophaal, kom ik daar, blijkt dat het lichtbeeld van één koplampen niet goed was (dat had hij 's morgens even gemeten??? :unsure: ) dus of ik even daar iets aan wilde doen. Ik ter plekke een lampje omgewisseld met één uit de middelste lampen, lichtbeeld oké en afstelling uiteindelijk ook. :silly:
Dus ik zeg:'" dus nu is de APK klaar?" Antwoord:"Ja, maar ik ga hem nu niet afmelden want... (zie woensdag....)". :X :X
Bel ik vanochtend om te vragen of het nu echt klaar is, is hij bij de steekproef (waarom verwachtte de garage die eigenlijk????, het leek haast wel of hij zeker wist dat er een steekproef op zou komen??? :ohmy: ) alsnog afgekeurd omdat er ergens met een hamer een gat in te slaan was.......
Blijkbaar heeft de garagehouder ruzie met de steekproefcontroleur gemaakt, en die heeft vervolgens net zo lang onder de auto gelopen met een hamer tot hij iets vond.......
Kortom, drie dagen bezig en alsnog geen APK :angry: :angry: :angry: :angry:
Kortom, doe mij nog maar een koud biertje van de tap!
EN een rondje voor iedereen die er zin in heeft.
Proost! Wat een prutswerk :X Zeker voor het eerst dat dit bedrijf APK doet en dan 1 auto per dag zeker. Ik heb dat argument echt nog nooit gehoord. En met een flinke hamer sla in elke auto uiteindelijk wel ergens doorheen :blink:
Nah, Michiel Tom ik heb gezien hoe jij slaat. Wat zetten we er op in dat jij geen gat in het chassis van mijn 130 geslagen krijgt?? :woohoo: :woohoo: :woohoo: