aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
ErwinD90

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor ErwinD90 » 07 Jul 2010, 15:34

@manja:
:) Ehm..Precies wat ik had gedacht. Daar had ik ook niet lang over hoeven na te doen :laugh:
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!

Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top

Manja

Berichtdoor Manja » 07 Jul 2010, 17:19

Thomas Td5 schrijft:
Is dit geen vuvuzela vrij café? ;)

Echt wel!!
Diegene die zondag met zo'n ding komt aanzetten, mag de wc's met zijn/haar eigen tandenborstel schoonmaken! Wij zijn een beschaafd café ja!
Groet,

Manja

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 07 Jul 2010, 17:30

Manja schrijft:
Thomas Td5 schrijft:
Is dit geen vuvuzela vrij café? ;)

Echt wel!!
Diegene die zondag met zo'n ding komt aanzetten, mag de wc's met zijn/haar eigen tandenborstel schoonmaken! Wij zijn een beschaafd café ja!

Heerlijk,dat er nog mensen zijn die er ook een hekel aan hebben,heb ik het niet voor niets geplaatst :P
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Manja

Berichtdoor Manja » 07 Jul 2010, 19:54

Eigenlijk wilde ik voorstellen dat de mensen die voetbal willen kijken, dat bij de buren gaan doen. (Dat volledig in oranje gehulde café hier op de hoek)Kan de rest hier rustig een borreltje drinken...........
Groet,

Manja

Manja

Berichtdoor Manja » 07 Jul 2010, 20:51

AAAAAAAAAAARGH

Zit ik lekker te surfen op zoek naar routes in de Yorkshire moors en dales, hoor ik plotseling een vreemd geluid onder tafel: zit Thijs de siamees een jong konijn te verorberen aan mijn voeten! :S :S
Groet,

Manja

Michiel Tom

Berichtdoor Michiel Tom » 07 Jul 2010, 22:07

Manja schrijft:
AAAAAAAAAAARGH

Zit ik lekker te surfen op zoek naar routes in de Yorkshire moors en dales, hoor ik plotseling een vreemd geluid onder tafel: zit Thijs de siamees een jong konijn te verorberen aan mijn voeten! :S :S

:blink: Was dat een geshopt konijn of hoorde het in huis? :blink:
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

Schils

Berichtdoor Schils » 07 Jul 2010, 22:17

Manja schrijft:
AAAAAAAAAAARGH

haha..heb je 2 van die leeuwendoders in huis, moet je kat het wild vangen :laugh: :laugh:

oh ja, 1 Gulpener AUB
Defender110, Serie III Lightweight, Canon, Fujifilm, Apple, Klein, Buitenbeestjes

debje

Berichtdoor debje » 07 Jul 2010, 22:35

Doe mij maar even iets fris,:S net even geschrokken want mijn pa had ineens een anafylactische shock. Hij is namelijk alergies voor bijen en wespen steken. Maar zo erg had ik het nog nooit gezien. Als het goed is mag ik hem straks ophalen uit het ziekenhuis.want hij moest meteen mee met de ambulance :dry: Dus een lekker groot glas cola om nog even wakker te kunnen blijven ;)
Gr. Debbie

Frank Sanders

Berichtdoor Frank Sanders » 07 Jul 2010, 22:55

debje schrijft:
mijn pa had ineens een anafylactische shock. Hij is namelijk alergies voor bijen en wespen steken. Maar zo erg had ik het nog nooit gezien. Als het goed is mag ik hem straks ophalen uit het ziekenhuis.want hij moest meteen mee met de ambulance

Dat is inderdaad niet leuk om mee te maken. Hier heb je van mij een cola en wat lekkers voor de schrik.
Ik hoop dat het snel weer beter met hem gaat!

Groetjes,
Frank
Voor Land Rover liefhebbers uit Noord Nederland.: http://www.lrnn.nl

Manja

Berichtdoor Manja » 07 Jul 2010, 23:06

Gruwels, Debbie, wat een schrik. Nou, doe mij dan nog maar een konijn, altijd beter dan je pa in een ambulance zien. Sterkte meis!

En nee, het was geen tam konijn en @ Marc: Whahahahahahaha, goeie!
Groet,

Manja

Terug naar “Kroeg”