aan de stamtafel
Re: aan de stamtafel
R1200C schreef:Moet je maar niet zo vaak roepen dat je geen bier lust
Lusten? Is dat relevant? Ik verzamel
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Edward schreef:R1200C schreef:Moet je maar niet zo vaak roepen dat je geen bier lust
Lusten? Is dat relevant? Ik verzamel
Verzamel je ze in de originele verpakking of doe je er jezelf omheen?
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
Als ik het goed begrijp is Edward je vriend niet meer en ziet hij af van die lekkernij. In dat geval offer ik me wel weer op om je er van af te helpen.
Marc
Marc
110CS TD5 uit 2002
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
110CS 2.5NA uit 1983 (verkocht)
P38 4.6 HSE uit 2000 (verkocht)
Lijkt me beter dat we als de tweede lading klaar is dat gewoon bij Erwin in de kroeg gaan proeven........
Freelander II
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Range Rover classic V8 1985
Serie IIa 109 Stawag 6 cil.1968 (verkocht....)
Serie III 109 Stawag 6 cilinder 1975 (verkocht)
Waar niets mag mislukken, kan niets nieuws ontstaan!
Geniet van het leven, het duurt maar even
Marco 109 schreef:Lijkt me beter dat we als de tweede lading klaar is dat gewoon bij Erwin in de kroeg gaan proeven........
Dan moet jij wel de BOB zijn en iedereen naar huis brengen. Met zo'n luxe bak is dat eigenlijk vanzelfsprekend toch?
Kei veel groeten,
Joost
Joost
Edward jongen, een tray? Dat is voor blikken bier. Daar doen we niet aan. Er zijn nog wel 18 fusten van 20 liter. Is een daarvan ook goed? Een goede reden om een barretje te bouwen lijkt mij. Komt vast goed van pas tijdens die weekendjes van je. En maak dan meteen een mobiele want dan kan die ook gebruikt worden op het terrein dat wellicht door ons allemaal aangekocht wordt.
P.S.: Dat losliggende vloerdeel heb ik vorige week natuurlijk weer even passend gemaakt. Dus als je nog eens op pad gaat met je meisje en moeder kan je zonder je voeten te verzwikken weer bij het raam gaan zitten. En na nog een tiental 'o ja' klusjes lijkt de lijst nog steeds even lang!
P.S.: Dat losliggende vloerdeel heb ik vorige week natuurlijk weer even passend gemaakt. Dus als je nog eens op pad gaat met je meisje en moeder kan je zonder je voeten te verzwikken weer bij het raam gaan zitten. En na nog een tiental 'o ja' klusjes lijkt de lijst nog steeds even lang!
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
ErwinD90 schreef:Na ruim drie jaar bijna wekelijks proefbrouwsels te hebben gemaakt hebben we de Dubbel afgerond en laten brouwen bij St. Servattemus. In ieder geval al in twee kroegen te verkrijgen.
Afgelopen donderdag bij een bakkie soep en stokbrood een heerlijk biertje van Erwin genuttigd.
Dus Erwin "keep up the good work", de tweeling kan trots op jullie zijn.
Groet
Ron
110-Td5 X-tech 2006
Fijn dat je er van genoten hebt. En die tweeling? Die ziet ons toch wel graag! Complimenten van liefhebbers zijn leuker 
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Defender 90", 2001
Rob Pt schreef:Dat 'vrijwillig verplichte' zwaaien blijft een hot item waar de meningen nog steeds over verdeeld zijn.
Net 3 weken Nederland achter de rug en omdat we beiden de leeftijd hebben dat "Ik zie ik zie wat jij niet ziet " niet echt meer als tijdverdrijf wordt gebezigd tijdens het rijden, besloten we maar eens Land Rovers, Defenders dus (!) *) te gaan tellen die we onderweg zagen en waarvan de bestuurder ook de moeite nam om ons te groeten.
Resultaat: 28 Defenders waarvan de bestuurder in 26 gevallen op de een of andere wijze groette. In nagenoeg alle gevallen werd er met het licht geseind al of niet i.c.m. met zwaaien. Of het initiatief bij ons of bij de 'tegenpartij' lag hebben we niet bijgehouden. Ik vind dit, 92,85 %, best wel een goede score. In Frankrijk 2 Defenders gezien. Score 100%.
Kunnen we iets met deze info ........ nee, helemaal niets !
*) Met Defenders bedoel ik in dit geval ook Series e.d.
Rob
Defender 110 Hard Top TD5 MY 02
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor
BMW 318d Touring Automaat MY16
Jaguar XK 4.2 V8 Coupé (staat volledig gepreserveerd in opslag)
Harley Davidson Heritage Softail
Yamaha Grizzly 700 EPS MY18
Iseki LandHope 165 4x4 tractor