haha , nee helaas niet.
We reden wel samen weg , maar we gingen beide een andere kant uit.
aan de stamtafel
Re:aan de stamtafel
Er rijden hier in de buurt diverse Willy's rond. Maar geen enkele is een showroompaardje, met allen wordt gewoon gereden, gewerkt en gespeeld! Nog steeds een geweldige wagen die gewoon over het land rijdt als de 130 er al heel diep door ploegt! :P
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Staat er hier nog ergens koude cola? Ben wel toe aan een mooie afsluiting van dit lekkere weekend!
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
- Bram Willems
Doe mij zometeen maar nog een glas wijn, ik ga wel eerst met de honden uit.
Tot zo! ;)
Tot zo! ;)
Herinner je gisteren,
droom van morgen,
Leef vandaag!
droom van morgen,
Leef vandaag!
-
Roger B.
Edward schrijft:
Kan me vergissen, maar het leek me op de foto geen willy maar een nekaf :cheer:
Er rijden hier in de buurt diverse Willy's rond. Maar geen enkele is een showroompaardje, met allen wordt gewoon gereden, gewerkt en gespeeld! Nog steeds een geweldige wagen die gewoon over het land rijdt als de 130 er al heel diep door ploegt! :P
gone
Roger B. schrijft:
Kan kloppen , maar die rijden hier niet. Gaat mij erom dat zo'n wagentje meteen weggezet wordt als museumstuk terwijl een serie 3 dat net zo goed is. Da's al ;)
Edward schrijft:
Kan kloppen , maar die rijden hier niet. Gaat mij erom dat zo'n wagentje meteen weggezet wordt als museumstuk terwijl een serie 3 dat net zo goed is. Da's al ;)
Edward van Vugt
Edward schrijft:
Dat was zeker waar! Bij jou voor de deur?
nou ja, een prachtige willy uit 1958, meen ik, die er perfect uit zag :cheer: De bestuurder riep gelijk dat LandRover beter was en kwam gezellig even kletsen, maar wat een bijzonder exemplaar had hij en ook met een mooi verhaal :)
Lijkt mij wel een showroompaardje, ook al word er gewoon in gereden :P
toch nog gelukt met die foto :woohoo:
Dat was zeker waar! Bij jou voor de deur?
nou ja, een prachtige willy uit 1958, meen ik, die er perfect uit zag :cheer: De bestuurder riep gelijk dat LandRover beter was en kwam gezellig even kletsen, maar wat een bijzonder exemplaar had hij en ook met een mooi verhaal :)
Lijkt mij wel een showroompaardje, ook al word er gewoon in gereden :P
toch nog gelukt met die foto :woohoo:
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
Wist nie dat er al een ander topic over liep nie :) sorry :(
Def 90 TD5, 10 x de wereld rond moet toch kunnen
Gisterenavond, 8 jaar geleden, zaten 2 collega's aan de bar met de eerste herfstbok van het seizoen. Van gedachten wisselen resulteerde in een ideetje dat later de naam 'Plan Jansen' zou krijgen.
Zoals elk jaar hebben we er op gedronken met, hoe kan het ook anders, een bokbier.
En nu nog even eentje om het af te leren. Iemand anders ook iets van het een of ander?
Proost!
Zoals elk jaar hebben we er op gedronken met, hoe kan het ook anders, een bokbier.
En nu nog even eentje om het af te leren. Iemand anders ook iets van het een of ander?
Proost!
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Koffie graag, gezellig dagje met de dames gehad, maar was ik toch even vergeten dat je duf wordt van buitenspelen :laugh:
Voor de LRNN, met Anita afgesproken dat er binnen afzienbare tijd weer iets georganiseerd gaat worden!
Voor de LRNN, met Anita afgesproken dat er binnen afzienbare tijd weer iets georganiseerd gaat worden!
Groet,
Manja
Manja