aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Michiel Tom

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor Michiel Tom » 27 Apr 2011, 18:34

@ Highlander, het is gelukkig maar een knelkoppeling, de pomp is OK. Vanmiddag ff aan zitten prutsen, morgen proefritje op en neer naar Duisburg.
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 27 Apr 2011, 18:37

Michiel Tom schrijft:
@ Highlander, het is gelukkig maar een knelkoppeling, de pomp is OK. Vanmiddag ff aan zitten prutsen, morgen proefritje op en neer naar Duisburg.

Dat smaakt naar een Duits pintje :silly:
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 27 Apr 2011, 18:41

Tijd om naar huis te gaan ff een left over in de magnetron trappen en een lekkere koele kromme erbij.
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

BoerHarms

Berichtdoor BoerHarms » 27 Apr 2011, 19:05

Highlander schrijft:

Ha buurman elk nadeel heeft zo weer zijn voordeel. ;)

ja :p dat dan weer wel :D

daarom stond ze bij de poort te wachten vanaf zondag 12:00 uur :p
Landrover series III 2,25 diesel (3xgl.) overdrive, vrijloopnaven, standkachel met timer, Koenig krukaslier, snorkel, rocksliders, rolkooi, snorkel

unimog 404 cil benz , vele opties ao. hiab kraan pto lucht hydrauliek, hydro lier

Thomas Td5

Berichtdoor Thomas Td5 » 27 Apr 2011, 21:37

BoerHarms schrijft:

kost anders ook een boel tijd, ik moet nu (dankzij een stokje van 4 cm dik en 20 cm lang vermoedelijk) de radiateur, waterpomp en ventilator vervangen.. :S dus dat wordt direct een ombouw naar elecktrische ventilator met thermostaat. kan het ook niet weer gebeuren :D

:S

Hoe kan dat nou? :blink:

BoerHarms

Berichtdoor BoerHarms » 27 Apr 2011, 21:59

twas een modderbak met 2 sporen, en nadat het gebeurdt was zag ik dat stokkie liggen op het "dijkje" in het midden ..

dus het stokje is waarschijnlijk bij de vooras omhoog geschoven (die lag net niet aan op het "dijkje")... en ik heb mijn stuurstang beschermer nog niet klaar... :D

kan gebeuren...

overigens lag er in de waterbak* ervoor, ook een stok die zag ik liggen en heb ik er uitgegooid van te voren... * water tot halverwege de deur (aan 1 kant en tot de tunnel) en vervolgens erdoorlieren met de krukaslier :D

mtvgr: rogier
Landrover series III 2,25 diesel (3xgl.) overdrive, vrijloopnaven, standkachel met timer, Koenig krukaslier, snorkel, rocksliders, rolkooi, snorkel

unimog 404 cil benz , vele opties ao. hiab kraan pto lucht hydrauliek, hydro lier

BoerHarms

Berichtdoor BoerHarms » 28 Apr 2011, 22:48

zo ik geef een rondje!

lara rijdt weer :D vanavond om 19:00 uur met hulp van de trekker en de sleep en duwstang naar binnen, en om 22:15 reed ze op eigenkracht weer naar buiten (en later weer naar binnen) :D het zij zonder koelvin die ga ik morgen opbouwen...

wel lekker veel ruimte zo tussen het blok en de radiateur... (ivm ombouw naar electrische aan de voorzijde..)

foto's volgen...

Thomas Td5

Berichtdoor Thomas Td5 » 28 Apr 2011, 23:22

BoerHarms schrijft:
twas een modderbak met 2 sporen, en nadat het gebeurdt was zag ik dat stokkie liggen op het "dijkje" in het midden ..

dus het stokje is waarschijnlijk bij de vooras omhoog geschoven (die lag net niet aan op het "dijkje")... en ik heb mijn stuurstang beschermer nog niet klaar... :D

kan gebeuren...

overigens lag er in de waterbak* ervoor, ook een stok die zag ik liggen en heb ik er uitgegooid van te voren... * water tot halverwege de deur (aan 1 kant en tot de tunnel) en vervolgens erdoorlieren met de krukaslier :D

Ik had altijd begrepen dat vooral stenen gevaarlijk waren voor je Land Rover. Bescherming aan de onderkant is zeker geen overbodige luxe.

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 30 Apr 2011, 19:48

Zo ff lekker ......... en weer snel aan het bier.....

StefaN

Berichtdoor StefaN » 02 Mei 2011, 22:10

Bruggetje vanuit ander onderwerp

Michiel Tom ik heb 'm gehaald. Hij is in de fasen N en T niet zo levensbedreigend als de Talisker en zeker niet als de Lagavulin, maar wel erg verrassend in de Finish. De smaak van een briesje over de groene heuvels van Orkney proef ik toch echt. Goeie tip de Highland Park (inderdaad de 12YO).

Groetjes

Terug naar “Kroeg”