Michiel Tom schrijft:
Morgen de Disco naar garage. Ben ik erg ver heen als ik liever naar een kaakchirurg ga? :blink:
Wat voor alcohol wil je?
Zit aan de Famous Grouse, gaat heel goed met me. :woohoo:
Michiel Tom schrijft:
Morgen de Disco naar garage. Ben ik erg ver heen als ik liever naar een kaakchirurg ga? :blink:
Wat voor alcohol wil je?
Vandaag met Rik even in de kuil wezen spelen.... Paar leuke foto's gemaakt :https://picasaweb.google.com/102191269873384561219/4X4ManagementTraining?feat=directlink
B)
Bugger... :( Hebben we lekker in de blubber gespeeld, heeft mijn lier ergens sluiting :S . Meeste balen is nog dat ik mijn hele bumper d'r af moet halen om bij de lier te komen.
Het goede bericht van vandaag: leuke deal kunnen maken met wat nieuwe whisky :laugh: . Voor de liefhebber heb ik dus maar een Murray McDavid Bowmore van 17 jaar meegenomen. waar staan de glaasjes eigenlijk???
Bowmore_and_more schrijft:
Bugger... :( Hebben we lekker in de blubber gespeeld, heeft mijn lier ergens sluiting :S . Meeste balen is nog dat ik mijn hele bumper d'r af moet halen om bij de lier te komen.
Het goede bericht van vandaag: leuke deal kunnen maken met wat nieuwe whisky :laugh: . Voor de liefhebber heb ik dus maar een Murray McDavid Bowmore van 17 jaar meegenomen. waar staan de glaasjes eigenlijk???
Hoezo glaasjes er zit glas omheen of zit het in een tetra pak. :P
Highlander schrijft:
Bowmore_and_more schrijft:
Hoezo glaasjes er zit glas omheen of zit het in een tetra pak. :P
Ik dacht dat we de sfeer een beetje leuk zouden houden (drankbarbaar....) :angry:
Heb je nog een portofoontje gevonden overigens? Heb er nu opeens nog maar 1.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten