Edward schrijft:
Gelukkig heb jij de wijsheid in pacht! :blink: :blink:
Ik ken je relatie met Jos en had wel verwacht dat hij het was. Blijft dat ik ook mijn vraagtekens heb bij hoe om te gaan met deze dieren. Maar jij bent toch te verheven om dat serieus te nemen. Dus blijf vooral zo zelfvoldaan, dan zul je ook nooit iets bijleren of andere inzichten kunnen waarderen. :blink: :blink: :blink:
Als je me echt kent zoals je nu pretendeert dan had je deze uitspraak nooit gedaan Edward. Ik heb zelf gezegd dat ik niet thuis was toen Jos langs kwam, dus ik weet ook niet waarom hij met deze wolf onderweg was, wat het verhaal er achter is of wat het doel was.
Wat ik wel weet is dat ik ELKE dag leer. We waren nota bene zelf op cursus met onze eigen hond toen Jos langs kwam, nee, dan ben je zelfvoldaan en weet je alles al. Tuurlijk!
Waar ik een pokke hekel aan heb zijn mensen die zonder uberhaupt te weten wat in zo'n situatie speelt iemand zomaar de grond in boren. Vraag dan eens verder, misschien dat je dan antwoorden krijgt die meer in lijn zijn met wat je zelf denkt of die juist een geval als dit kunnen verhelderen en waar je zelf nog wat van kunt leren.
Overigens bestaat mijn "relatie" met Jos uit een kortstondig mailcontact maanden geleden. Verder hebben we nog niet het genoegen mogen smaken om elkaar te ontmoeten. Vandaag had daar een stap in kunnen zijn...
Dus Ed, stap van je hoge paard en dan praten we hier buiten het forum wel verder over. Ik heb geen zin om
onze relatie hier naar de knoppen te helpen. Jij toch ook niet?