GRRRRRR!
Buikgriep!
aan de stamtafel
Re:aan de stamtafel
Manja schrijft:
:ohmy: Beterschap !!! Doe rustig aan, en bij deze dan maar een fruitmand op de stamtafel.
Aangezien er meer stamgasten ziek zijn. Dus Marc ook voor jou ligt er een sinaasappel bij ;)

GRRRRRR!
Buikgriep!
:ohmy: Beterschap !!! Doe rustig aan, en bij deze dan maar een fruitmand op de stamtafel.
Aangezien er meer stamgasten ziek zijn. Dus Marc ook voor jou ligt er een sinaasappel bij ;)

Gr. Debbie
Ik ga de stamtafel maar even ontlopen voordat ik ook aan de buikloop zit...
Beterschap allemaal!
Misschien een idee om een ziekenzaal op te zetten? Kunnen we die in geval van nood onder quarantaine plaatsen :laugh:
Beterschap allemaal!
Misschien een idee om een ziekenzaal op te zetten? Kunnen we die in geval van nood onder quarantaine plaatsen :laugh:
Kei veel groeten,
Joost
D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson
Joost
- Thomas Td5
R1200C schrijft:
Wie opent de ziekenboeg? ;)
Thomas Td5 schrijft:
R1200C schrijft:
Maxima kan vast het lintje wel doorknippen ;) :P
Gr. Debbie
Ziek?
Op de een of andere manier ben ik dat enkel in mijn vrije tijd en dat vind ik dus prima en zo niet: doorbuffelen!
:S
Op de een of andere manier ben ik dat enkel in mijn vrije tijd en dat vind ik dus prima en zo niet: doorbuffelen!
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
ErwinD90 schrijft:
Wel vindt hij het vreemd dat als hij wat snottert de vaste mensen een voor een ziek thuis blijven... :laugh:
Ziek?
Wel vindt hij het vreemd dat als hij wat snottert de vaste mensen een voor een ziek thuis blijven... :laugh:
Kei veel groeten,
Joost
Joost
R1200C schrijft:
Zolang ze dat een voor een doen is er toch niets aan de hand?
;)
Zolang ze dat een voor een doen is er toch niets aan de hand?
;)
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Defender 90", 2001
ErwinD90 schrijft:
Ik zie mezelf al voor de klas staan: goed jongens, het onderwerp van een zin vind je door, momentje........juf rent naar wc voor een snelle waterige lozing......................, waar was ik? oké het onderwerp vind je dus door, momentje.......................................... oké, poging drie: het onderwerp dus, WAAR IS DE PRULLENBWaaaaargh Eh, jongens, ga maar naar de kantine, juf moet even een lading kots uit het tapijt schrapen
Ziek?
Ik zie mezelf al voor de klas staan: goed jongens, het onderwerp van een zin vind je door, momentje........juf rent naar wc voor een snelle waterige lozing......................, waar was ik? oké het onderwerp vind je dus door, momentje.......................................... oké, poging drie: het onderwerp dus, WAAR IS DE PRULLENBWaaaaargh Eh, jongens, ga maar naar de kantine, juf moet even een lading kots uit het tapijt schrapen
Groet,
Manja
Manja
Overigens heb ik het nu makkelijk: werk alleen op vrijdag en maandag. Met een beetje mazzel ben ik vrijdag weer beter
Groet,
Manja
Manja