Highlander schrijft:
Dat is weer waar Marco, maar onze Disco mag ik niet verkopen daar komt wat bij in 2011.
Een D130 :P heb er nog 1 in de aanbieding XD
Mag het ook een paar Inches minder zijn... :P
Highlander schrijft:
Dat is weer waar Marco, maar onze Disco mag ik niet verkopen daar komt wat bij in 2011.
Johnny schrijft:
Highlander schrijft:
Mag het ook een paar Inches minder zijn... :P
@ Highlander: ga jij je Discovery (ook al) verkopen?
Kom er net mee bij een klant weg, door de donkere polder op weg naar huis, radio uit en alleen de Td5 op de achtergrond (nou ja achtergrond): o, o, wat is het toch een fijne wagen! :P
Ik heb zelfs niet gesuggereerd dat ik deze ga verkopen en hoe dit verhaal de wereld in komt weet ik ook niet.
Bij de rovertjes staat wel mijn forum naam,maar ik help alleen ff met de verkoop van een DII van een bekende.
Gr. Raymond...
Kom er net mee bij een klant weg, door de donkere polder op weg naar huis, radio uit en alleen de Td5 op de achtergrond (nou ja achtergrond): o, o, wat is het toch een fijne wagen! :P
O WAT HEERLIJK DAT IK VAKANTIE HEB TERWIJL ER GENOEG ZIJN DIE AAN HET WERK ZIJN!!!!
Manja schrijft:
O WAT HEERLIJK DAT IK VAKANTIE HEB TERWIJL ER GENOEG ZIJN DIE AAN HET WERK ZIJN!!!!
Ja, joh wrijf het er even in... ;)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten