Dank je, ik vind jou ook lief.... :lol:
:)
Er is een site, die De ladekast heet. Zoals de naam suggereert, zit die vol met vanalles. Ik kan als docent lesmateriaal downloaden. Wanneer ik nu dus de lessen in word wil openen, moet de inhoud eerst omgezet worden. Helaas maakt het niet uit welke vorm ik ook aangeef, het blijft abracadabra. Ik geef les op een MBO, aan systeembeheerders en ehm, iets met applicatie nogwat.
Iemand nog lekkere koffie in de aanbieding? Heb vanochtend niet goed opgelet en een virus binnen gekregen toen ik een driver zocht. :X :X :X
Manja schrijft:
Er is een site, die De ladekast heet. Zoals de naam suggereert, zit die vol met vanalles. Ik kan als docent lesmateriaal downloaden. Wanneer ik nu dus de lessen in word wil openen, moet de inhoud eerst omgezet worden. Helaas maakt het niet uit welke vorm ik ook aangeef, het blijft abracadabra. Ik geef les op een MBO, aan systeembeheerders en ehm, iets met applicatie nogwat.
Ik ben ook systeembeheerder. ;) Ik doe soms ook iets met applicaties. :laugh: Overigens als het over applicatie beheer gaat waarom ze niet Microsoft examen 70-643 laten doen? Tenzij ze geen Windows beheer willen doen.
Heb je site gevonden, maar ik kan niet inloggen. Zie wel dat het met een abo werkt die site. Moet je mogelijk niet een stuk software van hun downloaden om de bestanden te bekijken? Of je download is corrupt. Moet je even opnieuw downloaden. Je kan er ook een toets van maken, eerste die het bestand leesbaar maakt krijgt een 10. :P
Wat is een abo?
Het blijkt dat de bestanden allemaal pdf-jes waren en ja, die kun je niet in word openen...... Heb de leerlingen met hun eigen stick de bestanden van mijn computer laten halen. Zo kan het ook :laugh:
R1200C schrijft:
Iemand nog lekkere koffie in de aanbieding? Heb vanochtend niet goed opgelet en een virus binnen gekregen toen ik een driver zocht. :X :X :X
Waar zoek je dan naar drivers? Als je de website van de fabrikant van de hardware gebruikt moet het meeste tijds wel goed zijn.
Hoe dan ook, even virusscan doen of desnoods systeemherstel gebruiken. Kan binnen een paar uur opgelost zijn met de scan of herstel.
Sommige fabrikanten (Freecom bijvoorbeeld) kiezen er voor om geen drivers te laten maken voor Windows 7. Dan zoek je naar alternatieven.
Waar ik nu nog mee zit is dat mijn HP 2600n niet via het Netwerk beschikbaar wil komen. Maar dat is voor morgen.
:blink: Ja hoor Thomas, doe ik :huh:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten