Doe mij dan maar een dubbele Martini ;)
En nog wat bitterballen voor het slapen gaan :P
aan de stamtafel
-
Frank Sanders
Re:aan de stamtafel
Voor Land Rover liefhebbers uit Noord Nederland.: http://www.lrnn.nl
- Thomas Td5
Michiel Tom schrijft:
Ik denk dat ik nog snel een colaatje pak. Verkiezingsuitslag staat hier ook al de hele avond op. Gaat wel langzaam... :side:
Doe maar een dubbele. Net een uurtje naar de verkiezingsuitslagen zitten kijken.....
Ik denk dat ik nog snel een colaatje pak. Verkiezingsuitslag staat hier ook al de hele avond op. Gaat wel langzaam... :side:
En nog steeds gaat het langzaam met de verkiezingen dus ik stel voor dat we er een eind aan breien, ook al blijft het spannend. Morgen weer een dag.
Als eerste: de stekker uit de frituur (wat een lucht!) en voor zover ik kan zien is de boel verder weer keurig op orde. Het voordeel van een digitale stamtafel is toch echt dat het opruimen lekker vlot gaat!
Ik neem er nog 1. Slaap lekker allemaal...
P.S.: Heb vanavond weer een whisk(e)y liefhebber geweldig gefopt met een 10 jaar oude Korenwijn van Zuidam!
Als eerste: de stekker uit de frituur (wat een lucht!) en voor zover ik kan zien is de boel verder weer keurig op orde. Het voordeel van een digitale stamtafel is toch echt dat het opruimen lekker vlot gaat!
Ik neem er nog 1. Slaap lekker allemaal...
P.S.: Heb vanavond weer een whisk(e)y liefhebber geweldig gefopt met een 10 jaar oude Korenwijn van Zuidam!
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Projectje: 88" Series 1, 1957, Soft Top
Defender 90", 2001
:lol: Boefje :lol:
:lol: Boefje :lol:
Groet,
Manja
Manja
- Bowmore_and_more
D'r is naast me iemand van zijn kruk gevallen. Wie helpt even met overeindtillen? Als de kruk dan weer staat kunnen we mijn buurman weer optillen en op zijn kruk zetten. Weet iemand wie dat is??
André Nagel
Lage sportwagens zijn best leuk... ze maken alleen van die lelijke krassen op je differentieel..
Freelander TD4 (verkocht)
Discovery TD5 (2004) (verkocht)
Defender 130 2.2 TD4 HCPU (2015)
Lage sportwagens zijn best leuk... ze maken alleen van die lelijke krassen op je differentieel..
Freelander TD4 (verkocht)
Discovery TD5 (2004) (verkocht)
Defender 130 2.2 TD4 HCPU (2015)
- Thomas Td5
Bowmore_and_more schrijft:
Ik zit nog stevig rechtop. :) :lol:
D'r is naast me iemand van zijn kruk gevallen. Wie helpt even met overeindtillen? Als de kruk dan weer staat kunnen we mijn buurman weer optillen en op zijn kruk zetten. Weet iemand wie dat is??
Ik zit nog stevig rechtop. :) :lol:
- Ray vd Velden
Zit effe te bedenken wat ik ga doen hhhhmmmmm, of die des Heren of de wereldse wellusten ! B)
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41
mikesbox schrijft:
doe mij der ook maar eentje slaap ik misschien wel beter ;)
das die persoon die aan de korenwijn zat
doe mij der ook maar eentje slaap ik misschien wel beter ;)
wat voor kleur tractor hedde gij?
Sterk spul he, die...
:silly:
:silly:
Met vriendelijke groeten uit het gezellige Brabant!
Defender 90", 2001
Defender 90", 2001