aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
Manja

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor Manja » 12 Sep 2010, 21:56

Uit ervaring, opgedaan in de afgelopen twee dagen, kan een aantal mensen vertellen dat het in Limburg leuk greenlanen is! Marc, Gerard, Nicol, Nick en Oscar hebben gisteravond al een kleine proeverij gedaan.
Groet,

Manja

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 12 Sep 2010, 21:57

Michiel Tom schrijft:
Highlander schrijft:
Michiel Tom schrijft:
Iedereen leeft daar al weer helemaal naar het Oktoberfest toe. Nog nooit geweest, lijkt me wel amusant.

Natuurlijk hebben we wel een poosje in een echte Biergarten gezeten. Da's goed vol te houden! :woohoo:

Lekker een LB of een HB tje gedronken ;)

Een Paulaner! :woohoo: (nou ja, eentje.....)

Daar spuug ik ook niet in....... ;)
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 12 Sep 2010, 22:00

Johnny schrijft:
Highlander schrijft:
Michiel Tom schrijft:
V.d. week voor werk in Zuid-Duitsland gezeten. Hoop Defenders, allemaal 110. Zum wohl!

Ik ga binnen kort ook naar Zuid Duitsland.....ook voor werk..... :) :) :) :)

Vervelend werk... Of is dat een bijkomstigheid :P

Dat is een bijkomstigheid,om die zware glazen met bier naar binnen te WERKEN...
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

Schils

Berichtdoor Schils » 12 Sep 2010, 22:02

Bowmore_and_more schrijft:
Zo, ff een paar dagen geen tijd op achter de Pc te kruipen (overigens ook geen tijd gehad om onder de Disco te kruipen..), zijn we zomaar weer een flink aantal pag's verder :laugh: .

Ik heb deze week nog contact gehad over het volgende idee:

ik heb de mogelijkheid om in Limburg gebruik te maken van een hoeve waar ik voor de liefhebbers een whiskyproeverij kan organiseren. Uiteraard kunnen we overnachten in de vorm van (dak)tenten of een hotel in de buurt. In de regio schijnt ook een groeve te zijn waar we een paar uurtjes kunnen offroaden. Ontbijt wordt ook geregeld, het diner zal vermoedelijk uit eten/chinees/catering moeten worden.

Is er belangstelling?? ;)

ja hallo..net een W-proeverijtje en een weekend greenlanen in het Zuiden achter de rug..maar als ik kan, ben ik er zeker weer bij!! (heb nog wel een ideetje voor een cateraar voor je :woohoo: :woohoo: )
Defender110, Serie III Lightweight, Canon, Fujifilm, Apple, Klein, Buitenbeestjes

Michiel Tom

Berichtdoor Michiel Tom » 14 Sep 2010, 12:38

Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar gezien de verkwikkende weersomstandigheden ga ik het stamppottenseizoen openen. Te beginnen vanavond: zuurkoolstamppot met spekjes en rookworst! :woohoo:
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 14 Sep 2010, 12:55

Michiel Tom schrijft:
Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar gezien de verkwikkende weersomstandigheden ga ik het stamppottenseizoen openen. Te beginnen vanavond: zuurkoolstamppot met spekjes en rookworst! :woohoo:

Als je het op zijn Duits doet zeg ik ja,met sweinehakse.
Mag je de spekjes zelf op eten.
En een pot bier erbij. ( Alt Bier).. ;)

R1200C

Berichtdoor R1200C » 14 Sep 2010, 16:42

Michiel Tom schrijft:

Niet dat ik het stamp-seizoen ooit gesloten heb maar zeg maar hoe laat je me verwacht!

Al staat hier lekkere pasta op het menu, ook niet mis...
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

Frank Sanders

Berichtdoor Frank Sanders » 14 Sep 2010, 23:04

Een rondje van team Sanders!! :) Vandaag 8 jaar getrouwd en dat mag toch wel gevierd worden :cheer:

Doe er ook maar wat warme hapjes bij want kantelen is leuk maar je moet er wel een vette bek bij houden :lol: :laugh:
Voor Land Rover liefhebbers uit Noord Nederland.: http://www.lrnn.nl

Manja

Berichtdoor Manja » 15 Sep 2010, 09:38

Stamppot, goed idee.

Voor 25 september hebben we nog ongeveer 5 auto's (met bestuurder natuurlijk) nodig die de hele dag mensen gaan rondrijden. Tegen betaling voor het goede doel natuurlijk. Het goede doel van dit jaar is een project waar onze voorzitter (nee, niet van de stamtafel, van de lrch) bij betrokken is.

Als je je opgeeft om te komen rijden, betaal je natuurlijk geen entree. En ik sta achter op het terrein bij de bar, ook goed om te weten :laugh:
Groet,

Manja

Michiel Tom

Berichtdoor Michiel Tom » 15 Sep 2010, 13:43

Hm, jammer ben de 25e al bezet lijkt het. Ik moest mijn agenda die hele dag blokken voor "iets erg leuks" en ik mag verder met niemand iets afspreken. Spannend he?
In the beginning there was nothing... which exploded.

Michiel | 110 RHD 1985

http://www.shuntingyard.com
http://stargazercharlie.blogspot.nl

Terug naar “Kroeg”