aan de stamtafel

Van alles en nog wat ... off-topic mag, maar wel graag met oog voor de huisregels!
debje

Re:aan de stamtafel

Berichtdoor debje » 12 Mar 2011, 21:13

BoerHarms schrijft:
debje schrijft:
@ Ed, dan zal je dashbord heel mooi schoon zijn aan het einde van de dag, Johnny kan heel goed poetsen als hij mee rijd :silly:

dan mag hij ook wel een keer met mij meerijden, mijn dashbord moet nodig schoon :laugh:

Hij is te huur!! Voor elk aannemelijk bod, mag je hem een ritje meenemen. :silly: (Exclusief vooruit schoonmaken.)
Gr. Debbie

BoerHarms

Berichtdoor BoerHarms » 12 Mar 2011, 21:18

R1200C schrijft:

Maar heb je wel eens gezien hoe Johnny de auto in stapt na een dagje in de modder spelen? Dan is een vuil dashboard het minste probleem :laugh:

er lag na de laatste keer spelen ook 5 cm in de auto :p

debje schrijft:
debje schrijft:

Hij is te huur!! Voor elk aannemelijk bod, mag je hem een ritje meenemen. :silly: (Exclusief vooruit schoonmaken.)

tja dan kan ik het misschien beter zelf doen het vooraam (en na morgen de rest van de auto) moet ook :woohoo:
Landrover series III 2,25 diesel (3xgl.) overdrive, vrijloopnaven, standkachel met timer, Koenig krukaslier, snorkel, rocksliders, rolkooi, snorkel

unimog 404 cil benz , vele opties ao. hiab kraan pto lucht hydrauliek, hydro lier

Johnny

Berichtdoor Johnny » 12 Mar 2011, 21:25

debje schrijft:
BoerHarms schrijft:
debje schrijft:
@ Ed, dan zal je dashbord heel mooi schoon zijn aan het einde van de dag, Johnny kan heel goed poetsen als hij mee rijd :silly:

dan mag hij ook wel een keer met mij meerijden, mijn dashbord moet nodig schoon :laugh:

Let je wel op aan wie je me verhuurd, Boertje Harms woont hier om de hoek een paar Km. verder op :silly:

En voor morgen ben ik al gereserveerd en ga ik Ed zin Voorraam likken :laugh: ownee mee rijden
Groetjes Johnny

Afbeelding

Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5

http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl

info@vanvlietboomverzorging.nl

R1200C

Berichtdoor R1200C » 12 Mar 2011, 21:27

Uit betrouwbare bron vernomen: morgen staat er een extra stand op de vakantiebeurs: Johnny's poetsservice. Binnen een paar uur je hele auto weer schoon, vooraf intekenen gewenst...
Kei veel groeten,

Joost

D'n Harrie: Series IIa 88 Stawag 1971
Ons Marie: Defender 110 2002
Pietertje: Series III AKA Sarah's Auto
Sic: C5 Carlsson

debje

Berichtdoor debje » 12 Mar 2011, 21:29

Johnny schrijft:

Let je wel op aan wie je me verhuurd, Boertje Harms woont hier om de hoek een paar Km. verder op :silly:

Scheelt weer in de voorrijkosten :P
Gr. Debbie

BoerHarms

Berichtdoor BoerHarms » 12 Mar 2011, 21:56

ik zie (sommige) van jullie morgen wel denk ik, moet nu gaan slapen om 6 uur rijden we weg.

winschoten en sappemeer is nog wel meer als een paar km :cheer: :D teminste op de fiets duurt het wel even zeg maar :silly: :D
Landrover series III 2,25 diesel (3xgl.) overdrive, vrijloopnaven, standkachel met timer, Koenig krukaslier, snorkel, rocksliders, rolkooi, snorkel

unimog 404 cil benz , vele opties ao. hiab kraan pto lucht hydrauliek, hydro lier

Thomas Td5

Berichtdoor Thomas Td5 » 12 Mar 2011, 22:02

@Deb: Gecondeleerd met je verlies. :( Het is nooit leuk om zo een van je huisdieren te verliezen.

Helaas morgen geen tijd om naar de vakantiebeurs te komen. :( Dan maar volgend jaar. Ligt het aan mij of is er weinig off-road dit jaar gepland? :huh:

BoerHarms

Berichtdoor BoerHarms » 13 Mar 2011, 19:26

op de vakantie beurs was ook wel een leuke route uit gezet voor als je er toch was... :laugh:

Ray vd Velden

Berichtdoor Ray vd Velden » 13 Mar 2011, 19:33

Was zeker een leuk speel tuintje. ;)
Discovery II Td5 automaat td5 Inside performance CR turbos VNT 250pk 4.6 TC aangepaste automaat V8 LT230 1.41

debje

Berichtdoor debje » 13 Mar 2011, 22:21

Hey Marc!! Waar blijft de taart? Of probeer je het stilletjes voorbij te laten gaan??
Dat gaat je echt niet lukken :silly: :P
ER IS ER EEN JARIG HOERA HOERA ... :woohoo: :woohoo:

Gefeliciteerd ;)
Gr. Debbie

Terug naar “Kroeg”