R1200C schrijft:
Bowmore_and_more schrijft:
Thomas Td5 schrijft:
R1200C schrijft:
307cc? Die motoren van tegenwoordig worden ook steeds kleiner zeg! Zelfs bij motorfietsen kom je dat niet veel meer tegen :blink:
:laugh: :laugh: :laugh:
Een brommer is toch ook een cabrio? :P
Ja Dûhh, een yeti is zeker ook een terreinauto :S :S
Bij een komend evenement wil ik best eens een proefrit maken met zo'n ding en hem dan helemaal onder de bagger terug brengen, er bij zeggend dat het toch niet helemaal zo werkte als in de reclame :laugh:
Treurig, omdat het geen LR is zal het wel niet goed zijn. :blink: :blink:
Ed Ed Ed toch! Karin rijdt in een Roomster en die is na flink wat onderzoek en proefrijden verkozen boven de Caddy. Een Skoda is niet beter dan een Land Rover, net zo goed als dat een Land Rover niet beter is dan een Skoda. Ze zijn bedoeld voor andere markten en andere gebruikers.
In de reclame doen ze voor alsof het een hele terreinwagen is. En als ik dan bij de dealer sta om te zeggen dat hij niet helemaal deed wat ze in de reclame laten zien wil niets zeggen over mijn mening of het een goede of slechte auto is.
Mij ging het er om om een andere proefrit te maken dan zij doorgaans zullen meemaken. Dus wel de bagger in. Voor de lol niet om een auto af te zeiken. Daar zijn andere beter in...