Ik als simpele ziel denk dat een conversie naar een tdi een makkelijke en te behappen stap is, iig tov de td5 variant.
Marcs aanname dat de kostenvergelijking qwa aanschaf motorisering best nog wel eens mee zou kunnen vallen betwijfel ik: een 300 tdi blok is veel makkelijker en goedkoper te scoren dan een td5 blok, in dat geval moet je het echt van een schadeauto hebben.
Tdi's zijn er vanwege verandering MRB veelvuldiger.
Ik meen een kerel met de naam Veassen oid adverteerd nog wel eens op Mp en dergelijke met compleet gereviceerde exemplaren
Los daarvan, ik denk, maar dat heb je uiteraard zelf in de hand, dat het toch zo werkt dat als je eenmaal een goed krachtig blok als de td 5 erin hebt zitten, je er toch naar gaat rijden uiteindelijk.
Dat in combinatie met een series landrover,
Een modernere aandrijfunit.
Maar ergens is het toch gewoon de charme van een serie om lekker tokkelend rond te toeren?
Als ik die motorkap open trek, zie ik daar veel liever dat charmante NA blokje in liggen dat een met plestic kappen vergeven blok.
Onder de trekbel van een jaren 30 huis hoort een koperen naamplaatje, niet 1 van carbon..
Goed, niets toevoegend richting Fenna, anders dan dat het even gezegd is