Kijk nu toch eens hoe een serieus begonnen item ontaardt in een soort lachbui van een smiley.
Ik heb een hoop geleerd overigens. Veel dank voor de bijdragen!
1/Mijn alarm is dus geen klasse 5. Valt me goed tegen. Weet mijn verzekeraar dat ook? Ik hoop het niet.
2/Engeland is een andere situatie dan bij ons: gelukkig maar!
Anecdote: In 1993 werd mijn mooie nieuwe Mercedes C 220D gejat bij een hotel in Waalwijk. De agent die mijn verklaring kwam opnemen vond het niet zo spannend. "Vindt u hem terug?" vroeg ik. De man bleef lachen! "Bij een hotel hier om de hoek in Kaatsheuvel is het twee keer per week raak", zei hij. Ik vroeg: :"waar is mijn auto?" Hij zei: "in een container op de kade van Antwerpen, denk ik".
Dit nooit weer! Ik ga NU een GPS-tracker installeren!
Defender diefstal neemt toe in de UK
-
Roger B.
Re: Defender diefstal neemt toe in de UK
tja... die werken doorgaans ook niet meer heel goed in die container
tenminste niet het doe het zelf type dat je via SMS vraagt om lokatie.
Hoe sneller je tot aktie over kunt gaan, hoe beter. daarom is een aktief bewaakt systeem veiliger (pakweg 98% van de gestolen objecten wordt terug gevonden) maar ook dat is niet feilloos.
welke beveiliging je ook toepast meer dan de kans vergroten dat je hem niet kwijt bent kun je niet.
Hoe sneller je tot aktie over kunt gaan, hoe beter. daarom is een aktief bewaakt systeem veiliger (pakweg 98% van de gestolen objecten wordt terug gevonden) maar ook dat is niet feilloos.
welke beveiliging je ook toepast meer dan de kans vergroten dat je hem niet kwijt bent kun je niet.
gone