Afijn een half uur later denk ik: "Verrek! Da's Chris van het forum"! (toen had ik dus pas bedacht dat ik die wagen ken van z'n avatar) Euh, aangenaam kennis te maken Chris.
Ben een beetje langzaam
Ben een beetje langzaam
Kom ik vandaag bij de dealert zie ik daar een Disco met een heule grote doodskist op het dak naar buiten schuiven..... Sta ik nog een beetje gezellig te lullen met de eigenaar en ondertussen heul hard te denken waar ik dat ding van ken?????
Afijn een half uur later denk ik: "Verrek! Da's Chris van het forum"! (toen had ik dus pas bedacht dat ik die wagen ken van z'n avatar) Euh, aangenaam kennis te maken Chris.

Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
-
Roger B.
Re: Ben een beetje langzaam
vandaag afscheid genomen? of alleen voor de klepdekselpakking bij de Geba? 
gone
Euh, kleppendekselpakking etc. daar dacht idd aan toen ik hier thuis naast jonathan z'n auto stond die me net thuis gebracht had.....
ben een beetje langzaam....
Yup, de 130 heeft een nieuwe baas.

Yup, de 130 heeft een nieuwe baas.
Edward van Vugt
-
Waterrover
- Beheerder
Edward schreef:Kom ik vandaag bij de dealert zie ik daar een Disco met een heule grote doodskist op het dak naar buiten schuiven..... Sta ik nog een beetje gezellig te lullen met de eigenaar en ondertussen heul hard te denken waar ik dat ding van ken?????![]()
![]()
![]()
Afijn een half uur later denk ik: "Verrek! Da's Chris van het forum"! (toen had ik dus pas bedacht dat ik die wagen ken van z'n avatar) Euh, aangenaam kennis te maken Chris.![]()
En ik maar kijken of er soms een lrch sticker achter je voorruit zat....
Tot ziens, groet Chris
-
Landmarcs
Ach, we zijn allemaal, op z'n tijd, wel eens een beetje langzaam (of juist veuls te snel).
Groeten MarcS
Groeten MarcS
En ik maar denken van " maar hoe gaan ze dat dan doen op de begraafplaats, iets van een lift oid??"
Maar goed, die kist bleek een daktent te zijn..
Okee dan..
Niet leuk van de 130, maar het moet maar effe zo zijn.
Streep je toch dat 1100 door, en met verwijderbare viltstift 130 achter zzr...
Heb net een week in de auto van Coo mogen rijden, een brave renault megane https://nl.images.search.yahoo.com/imag ... g._.0415tb
maar crises, wat een luxe, wat een rust in zo'n ding zeg.
Vanavond m'n 110 effe opgehaald ivm morgen ophalen groot kozijn,dan is het woord kist toch wel van toepassing..

Maar goed, die kist bleek een daktent te zijn..
Okee dan..
Niet leuk van de 130, maar het moet maar effe zo zijn.
Streep je toch dat 1100 door, en met verwijderbare viltstift 130 achter zzr...
Heb net een week in de auto van Coo mogen rijden, een brave renault megane https://nl.images.search.yahoo.com/imag ... g._.0415tb
maar crises, wat een luxe, wat een rust in zo'n ding zeg.
Vanavond m'n 110 effe opgehaald ivm morgen ophalen groot kozijn,dan is het woord kist toch wel van toepassing..
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is