danny.post schreef:Heren,
No offense! Wat ik juist wil zeggen is dat je dit soort onzin gewoon niet op het forum moet zetten omdat je daarmee de club geen goed doet. Als ik het beste jongetje van klas zou willen zijn zou ik toch niet al jaren aan de trial meedoen waar ik vaak met een rokende V8 naar toe rij... Die hardloopster waar ik het over had en andere milieu lobbyisten geef je alleen maar gelijk als je dit op het net zet. Het is volgens mij al moeilijk genoeg om nog off road terreinen te vinden.
Dat we het dan niet eens zijn over hoe jullie redeneren laten we dan maar in het midden.
Danny
(kan het toch niet laten

, laten we het op facts houden: Noorwegen: 99% van de electra komt van waterkracht, molens zijn dus niet nodig en Oslo is plugin stad nr 1 van de wereld:
https://en.wikipedia.org/wiki/Plug-in_e ... _in_Norway) en onderweg zie je waarschijnlijk niet alle molens van Denemarken omdat die bijna allemaal in zee staan)
Dat de stroom van water komt snap ik. Dat ik bijna geen PHEV's zie ook:
Sales of plug-in hybrids have had a much smaller market penetration than pure electric car sales because they were not eligible for the same tax exemptions and other incentives enacted for electric cars.[28][29] However, the government approved a tax reduction for plug-in hybrids in effect starting in July 1, 2013, which was expected to improve PHEV sales.[29][30]
Tevens verwacht ik dat het wagenpark zo klein is dat het niet opvalt zoals in NL. Daar rijden nu zo'n 8 á 9 mlj auto's rond. Als in NL 1:100 een stekkerauto was dan zag je ze nog meer dan nu.
Het huidige PHEV bestand in NL bestaat voor het grootste deel door gesponsorde leaserijders die niet of nauwlijks het snoer uitrollen (weet ik uit eigen kringen)...die de vuile diesels betalen....toch?
Anders kocht NIEMAND zo'n hok.
(Wist je dat een heel groot deel van onze gesubsidieerde electrische auto's naar landen als USSR geexporteerd worden. Onze "2e hands" Tesla's rijden daar nu als taxi rond
My2cts