Roger B. schreef:Tja .... je zou natuurlijk de originele sloten kunnen herstellen.....
Al was het maar omdat ik zie aankomen dat Floris-Tim binnenkort een slijttol moet aanschaffen omdat de slijptol die hij dan zojuist heeft aan geschaft achter slot en grendel ligt (en het sleuteltje ... thuis, aan een andere sleutelbos, oid ...).
En wat betreft de trekhaak-oplossing: Ik dacht aan iets creatievers, iets dat je bij niet gebruiken achter het reservewiel kan ophangen.
De anti-inbraak deur-blokkering hoeft ook niet letterlijk aan de trekhaak te haken, gewoon ergens aansluitend op de trek-haak-montage is genoeg, je hebt bijv van die bout/moer-ogen in M-veel, plaat met een bijpassend gat erover, en die plaat weer met een uitgekiend sleufgat over een onderste reservewiel-drager-stang. Zelfs al zou je die plaat slechts van Trespa klussen dan houdt ie toch de meeste gelegenheidsinbrekers tegen.
Groeten MarcS
PS Niet verder vertellen, maar de alu-zijwandjes van de HardTop opbouw knip je zo open, dus de beveiliging is snel over-done.