Voor de uitvaart van mijn vader a.s. dinsdag 19 mei ben ik op zoek naar een nette Defender 110 of Freelander 2, welke ingezet kan worden als rouwauto.
Zes weken geleden is bij mijn vader longkanker geconstateerd. Na een kort ziektebed hebben wij vanmorgen helaas moeten besluiten om hem in te laten slapen. Hij heeft er altijd van gedroomd ooit een Land Rover (Freelander) te kopen. Aangezien dit er nooit van is gekomen, hoop ik hier iemand te vinden die zijn auto wil verhuren, zodat hij alsnog met een Land Rover naar zijn laatste rustplaats kan worden gebracht.
Ik ben niet bekend met de hoeveelheid ruimte binnenin een Freelander, maar ik las in een eerder topic dat een grafkist (+/- 2,10m) wel in een Defender zou passen.
Ik zou ontzettend dankbaar zijn als er iemand op die forum is die ons zou willen helpen deze droom te vervullen.
Wij zijn woonachtig in de omgeving van Rotterdam (Vlaardingen), dus bij voorkeur iemand uit de provincie Zuid-Holland.
Groet,
Tim
Defender 110 of Freelander 2 rouwauto gezocht (19 mei)
-
dopiejopie88
Re: Defender 110 of Freelander 2 rouwauto gezocht (19 mei)
Dag Tim,
Allereerst gecondoleerd met het verlies van je vader.
Aangaande een geschikte landrover voor vervoeren zul je het moeten zoeken in een
110 hardtop(zeg maar een 110/defender " bestel" uitvoering
110 singel cab pickup
130 pickup uitvoering( de singelcab, de cc of cc-hpcu uitvoering)
2 meter 10 ga je bij bovenstaande modellen allemaal niet redden denk ik, maar rond de 170 cm diepte lukt wel.
Dat betekent met een open klep achter vervoeren en een bintje onder de kist nabij de klep in combinatie met een spanband.
Een freelander zal helemaal lastig worden schat ik in.
Sterkte voor de komende tijd, Floris.
Allereerst gecondoleerd met het verlies van je vader.
Aangaande een geschikte landrover voor vervoeren zul je het moeten zoeken in een
110 hardtop(zeg maar een 110/defender " bestel" uitvoering
110 singel cab pickup
130 pickup uitvoering( de singelcab, de cc of cc-hpcu uitvoering)
2 meter 10 ga je bij bovenstaande modellen allemaal niet redden denk ik, maar rond de 170 cm diepte lukt wel.
Dat betekent met een open klep achter vervoeren en een bintje onder de kist nabij de klep in combinatie met een spanband.
Een freelander zal helemaal lastig worden schat ik in.
Sterkte voor de komende tijd, Floris.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is